• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Sessie

Va less man blir! I morses fick jag blinkande gubbe på cb ägglossningstest. Nu vart det bara en ring? Betyder det att det absolut är för sent att mysa då? Jag har inte fått någon "fast" gubbe..? Trodde verkligen jag skulle få det nu men icke..
    Känner mig lite nere nu =/

• mariatheresia
    Sessie skrev 2015-08-18 20:22:17 följande:

Va less man blir! I morses fick jag blinkande gubbe på cb ägglossningstest. Nu vart det bara en ring? Betyder det att det absolut är för sent att mysa då? Jag har inte fått någon "fast" gubbe..? Trodde verkligen jag skulle få det nu men icke..

Känner mig lite nere nu =/

Nej kör på inte alltid de visar rätt? Har du myst lite de senaste dagarna fö4vånad de små soldaterna kan ju vara verksamma 3-5 dagar därinne
  • Sessie
    mariatheresia skrev 2015-08-18 20:26:25 följande:
    Nej kör på inte alltid de visar rätt? Har du myst lite de senaste dagarna fö4vånad de små soldaterna kan ju vara verksamma 3-5 dagar därinne

Ja vi har myst alla dagar under den här perioden jag har fått positivt förutom igår. Eftersom symbolen blinkade i morses så tänkte jag att det ännu inte skulle vara för sent. Så nu tog jag ett nytt test och det blev en rund ring.

Men under dessa 5 dagar har vi ialf myst 3-4 av dessa dagar och även dagarna innan..

• Kissemiss

Kan man verkligen inte testa tidigare än BIM? En vecka kvar ju.. Är på ägglossning +6 idag...

• misslina
    Kissemiss skrev 2015-08-18 20:37:44 följande:

Kan man verkligen inte testa tidigare än BIM? En vecka kvar ju.. Är på ägglossning +6 idag...

På cb digital med veckoindikator kan du testa från bim -4.
  • mariatheresia
    Sessie skrev 2015-08-18 20:35:29 följande:

Ja vi har myst alla dagar under den här perioden jag har fått positivt förutom igår. Eftersom symbolen blinkade i morses så tänkte jag att det ännu inte skulle vara för sent. Så nu tog jag ett nytt test och det blev en rund ring.

Men under dessa 5 dagar har vi ialf myst 3-4 av dessa dagar och även dagarna innan..

Men då har du nog täckt in va du kan. Vi körde må till to fr och jag tror jag hade äl on to men har kört utan stickor denna första runda så vi får se
  • kronisktsjukochforsoker

Efter mycket googlande idag då jag tycker mig fått vissa tecken. Så är det absolut som säkrast att åtminstone vänta till bim, och helst någon dag till då hormonvärdet hela tiden ökar. 

Det finns "testa tidigt" tester, som hittar ett lågt ökat värde, om du vill testa köp ett sådant. Jag gjorde ett cb digital idag- negativt.
  • HCS

misslina skrev 2015-08-18 20:44:51 följande:

På cb digital med veckoindikator kan du testa från bim -4.

Jo du kan testa.. jag brukar få svagt på äl+8-9.. DÄREMOT brukar inte det digitala visa förrän på bim för mig. Det kräver mer. Har fått neg på det och svaga streck på andra test i samma urin.

Lycka till!!
  • halo83

Har intalat mig hela dagen att det är kört.. Bim-2 idag å tycker ju att det borde synas nåt om jag vore gravid. Tempen är hög men har börjat sjunka så gissar på tempdipp i morgon.

MEN , hur vanligt är det att inte få positivt innan bim egentligen? Tycker ALLA plussat mycket tidigare..?

• Kissemiss
    HCS skrev 2015-08-18 20:59:15 följande:

Jo du kan testa.. jag brukar få svagt på äl+8-9.. DÄREMOT brukar inte det digitala visa förrän på bim för mig. Det kräver mer. Har fått neg på det och svaga streck på andra test i samma urin.

Lycka till!!

Vilket test har du använt då?
Svar på tråden Vi med BIM i augusti