Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Va less man blir! I morses fick jag blinkande gubbe på cb ägglossningstest. Nu vart det bara en ring? Betyder det att det absolut är för sent att mysa då? Jag har inte fått någon "fast" gubbe..? Trodde verkligen jag skulle få det nu men icke..
Känner mig lite nere nu =/
Va less man blir! I morses fick jag blinkande gubbe på cb ägglossningstest. Nu vart det bara en ring? Betyder det att det absolut är för sent att mysa då? Jag har inte fått någon "fast" gubbe..? Trodde verkligen jag skulle få det nu men icke..
Känner mig lite nere nu =/
Ja vi har myst alla dagar under den här perioden jag har fått positivt förutom igår. Eftersom symbolen blinkade i morses så tänkte jag att det ännu inte skulle vara för sent. Så nu tog jag ett nytt test och det blev en rund ring.
Men under dessa 5 dagar har vi ialf myst 3-4 av dessa dagar och även dagarna innan..
Kan man verkligen inte testa tidigare än BIM? En vecka kvar ju.. Är på ägglossning +6 idag...
Kan man verkligen inte testa tidigare än BIM? En vecka kvar ju.. Är på ägglossning +6 idag...
Ja vi har myst alla dagar under den här perioden jag har fått positivt förutom igår. Eftersom symbolen blinkade i morses så tänkte jag att det ännu inte skulle vara för sent. Så nu tog jag ett nytt test och det blev en rund ring.
Men under dessa 5 dagar har vi ialf myst 3-4 av dessa dagar och även dagarna innan..
På cb digital med veckoindikator kan du testa från bim -4.
Har intalat mig hela dagen att det är kört.. Bim-2 idag å tycker ju att det borde synas nåt om jag vore gravid. Tempen är hög men har börjat sjunka så gissar på tempdipp i morgon.
MEN , hur vanligt är det att inte få positivt innan bim egentligen? Tycker ALLA plussat mycket tidigare..?
Jo du kan testa.. jag brukar få svagt på äl+8-9.. DÄREMOT brukar inte det digitala visa förrän på bim för mig. Det kräver mer. Har fått neg på det och svaga streck på andra test i samma urin.
Lycka till!!