Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Åh hoppas så för din skull att du får ett plus och inte mens denna månad. Det är banne mig din tur nu! <3 Å det är långt ifrån alla som plussar innan bim.
Åh hoppas så för din skull att du får ett plus och inte mens denna månad. Det är banne mig din tur nu! <3 Å det är långt ifrån alla som plussar innan bim.
Någon här som använder clearblue fertilitetsmonitor advance? Jag fick hem min dag och skulle testa den men jag fattar Nada, varför kan man inte skriva in när man hade sin senaste mens ?
Det är inte lätt att "pausa" drömmen om barn men ibland kan det vara precis vad som behövs. Både rent fysiskt och psykiskt. För min del blev varje motgång jobbigare och jobbigare och i efterhand var den "påtvingade" pausen det bästa som kunde hänt mig. Jag mådde dåligt där och då men nu känner jag mig mycket starkare och gladare, hoppet lever :)
Jag plussade i söndags så nu håller jag tummarna för att denna graviditet ska gå hela vägen. Har fått trombyl av läkaren också så jag hoppas att det hjälper mot fler missfall.
Lycka till <3
Jag vet att jag inte kan hålla mig, så jag har inte köp hem något graviditetstest än. Mitt mål är att tidigast testa på BIM-4. Försök hålla ut några dagar till! Jag testade förtidigt med min nr.2 och fick negativt, men någon dag senare fick jag ett plus. Kommer dock inte ihåg exakt dagar där.
Man ska bara hitta något att distrahera hjärnan med så att dagarna springer iväg lite fortare :)
Kanske börja titta på en ny spännande serie :)
Jag hade också hormonspiral men fick äl direkt och har inget minne av att den känts så innan, är på äl +5 nu tror jag men vet inte hur min cykel funkar har bara haft pytteblödningar ganska oregelbundet men gissar på 28 dagar och det börjar klia i fingrarna nu harju test hemma både stickor och cb digital, när hade ni testat? Vet ju inte när bim är liksom
Eh, tempen dök inte under linjen idag som ALLTID dagen innan bim.. Jag var ju så säker... Jahopp, nu då? Bim-1 idag...
Någon som vet de där om hur livmodertappen fungerar ? Två dagar innan bim så är den alldeles mjuk som läpparna. Sitter liiiite högre upp än vanligt.
Va kan de tyda på?:)
Eh, tempen dök inte under linjen idag som ALLTID dagen innan bim.. Jag var ju så säker... Jahopp, nu då? Bim-1 idag...
Jag vet att jag inte kan hålla mig, så jag har inte köp hem något graviditetstest än. Mitt mål är att tidigast testa på BIM-4. Försök hålla ut några dagar till! Jag testade förtidigt med min nr.2 och fick negativt, men någon dag senare fick jag ett plus. Kommer dock inte ihåg exakt dagar där.
Man ska bara hitta något att distrahera hjärnan med så att dagarna springer iväg lite fortare :)
Kanske börja titta på en ny spännande serie :)
Hej,
Håller tummarna för er alla!
Jag är också ny här, har precis börjat försöka inför ett tredje barn. Jag hade en hormonspiral för första gången efter barn nr.2 och blev väldigt överraskad när min mens kom tillbaka efter bara tre dagar - min mens försvinner helt när jag har preventivmedel. Så vips har vi nu avverkat vårt första sexmaraton på väldigt länge ;) och är idag äl+2. Beräknad BIM 30:e aug.
Jag är chockad över hur tiden bara stannar upp Direkt och sekunderna känns som timmar. Botemedlet blev att kasta sig in hit och skriva av sig lite :)