Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Har aldrig fattat den där uträkningen! =)
Jag borde isåfall vara ÄL+3 idag då men får ju fortfarande positiva äl-test så jag vet inte hur jag ska räkna? haha!
Sjukt nervös över att tempa i morgon bitti.. Blir det en till dipp e de kört..annars kanske de finns hopp
Kloka tanke!! Tror jag ska ta in de å klura om de kanske är smart å låta kroppen vila... ??
Åh, grattis!!! Men nu nyfiken! På vilket sätt ska trombyl hjälpa?! De är väl liiite proppförebyggande?
Håller tummen :D
Fick ÄNTLIGEN fast glad smiley på ÄL-testet så bara fortsätta nu =) En liten chans finns det ju ändå när man ändå myst så här mkt =)
Tog precis ett test men såklart blev de ogiltigt då de inte ens kom fram ett kontrollstreck och jag hann ju natuligtvis hälla ut kisset så kunde inte ta de andra... Åååååh!
Såg att du tempat och testat uran att bli klokare för den sakens skull :(
Du tror inte att du är låghormonare då?
Har du gjort någon utredning tidigare?
Tog ett till test idag... Neg. Så jag räknar med att jag har bim på söndag.
Men det känns som att det inte har tagit denna gång heller... Bara en känsla. Har verkligen inga symtom... Iofs har jag inga pms-symtom heller.
Den som lever får se. Men det känns inte som vår tur.
Det är så frustrerande... Mina andra två barn jar tagit på första försöket. Och dum som man är så tror man att det blir likadant denna gång. (Detta är vårt andra försök)Vi prickade verkligen in äl också... Suck
Tack vare att sonen ropade på mig 3 i natt och jag sprang på toa kunde jag hålla mig från att testa tempen ligger på 37.2 och det är dryga halvgraden mer än vanligt. Legat så sen i fredags förra veckan så hoppet finns kvar