• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Sessie
    mariatheresia skrev 2015-08-19 18:19:00 följande:

Eller nej +9

Har aldrig fattat den där uträkningen! =)
    Jag borde isåfall vara ÄL+3 idag då men får ju fortfarande positiva äl-test så jag vet inte hur jag ska räkna? haha!
  • Sessie
    mariatheresia skrev 2015-08-19 18:17:45 följande:
    Mmmmmm har 2 cb digital som jag verkligen ska ta när jag är säker och nu stickorna men på fre blir det testa tidigt den funkar på lägre hcg så kanske syns något för borde vara äl+10 då
    Ja å då är du alltså BIM -5? Om du har 15 dagar mellan ägglossning och mens? Eller är jag helt ute o cyklar?
  • Sessie
    NiHa skrev 2015-08-19 20:00:35 följande:

Hoppar av, fick min mens imorse:(

Åh va tråkigt! Har ni försökt länge?

Oavsett, så ge inte upp!

• miamarina84
    Sessie skrev 2015-08-19 14:02:28 följande:

Gjorde grav-test i morses och det går inte riktigt i hop för ÄL-test visar blinkande gubbe (fortfarande efter 6 dagar) .. samtidigt som jag såg ett svagt svagt streck.. kan ju vara spökstreck givetvis eller skuggstreck.. Jag har molande värk,yrsel,trötthet och ömma bröst.. Tror min kropp spelar mig ett rejält spratt alltså.. =/

Mina clearblue ägglossningstest visade en gång hög (blinkade gubbe) i tio dagar innan jag sedan blev maximal i två. Idag tre månader senare är jag fortfarande hög efter tolv dagar, vart är min ägglossning hoppas den kommer :)
  • Sessie
    miamarina84 skrev 2015-08-19 20:12:35 följande:
    Mina clearblue ägglossningstest visade en gång hög (blinkade gubbe) i tio dagar innan jag sedan blev maximal i två. Idag tre månader senare är jag fortfarande hög efter tolv dagar, vart är min ägglossning hoppas den kommer :)
    Men va trökigt =/
    Har du inga känningar alls?
  • miamarina84
    Sessie skrev 2015-08-19 20:20:36 följande:

Men va trökigt =/

Har du inga känningar alls?

Ne tyvärr kan jag inte påstå att jag känner något haha :( kommer kanske i morgon? Den som väntar får se... Man vill ju ibte att ägglossningen utesluts nu när man försöker/ försökt så länge.
  • Sessie
    miamarina84 skrev 2015-08-19 20:33:29 följande:
    Ne tyvärr kan jag inte påstå att jag känner något haha :( kommer kanske i morgon? Den som väntar får se... Man vill ju ibte att ägglossningen utesluts nu när man försöker/ försökt så länge.
    Nä det är klart!
    Hur länge har ni försökt ?
  • miamarina84
    Sessie skrev 2015-08-19 21:20:11 följande:

Nä det är klart!

Hur länge har ni försökt ?

Denna månad blir elfte försöket och i veckan skickar vi in en ansökan om utredning :)
  • mariatheresia
    Sessie skrev 2015-08-19 19:53:03 följande:

Ja å då är du alltså BIM -5? Om du har 15 dagar mellan ägglossning och mens? Eller är jag helt ute o cyklar?

Ja det stämmer så hoppas på ett lite streck då
Svar på tråden Vi med BIM i augusti