Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
bim fre,lör gjorde test i dag och öppna det och fick syn på 2 klara streck.mår illa i flera dagar. sedan har jag räknat i graviduträknare o borde va i v 4.
Förstår inte mig på min kropp... Neg tester men har ganska många symptomer.
Inga som helst känningar av att mensen är på g, däremot massa flytningar så jag tror hela tiden att jag fått mens men så är det inte än... Nån mer som får massa flytningar innan mens?
bim fre,lör gjorde test i dag och öppna det och fick syn på 2 klara streck.mår illa i flera dagar. sedan har jag räknat i graviduträknare o borde va i v 4.
Kan ev vara nidis och nu gravflytningar!
Keeping my fingers crossed!
Ja jag veeeeeeet! Men fan det är så svårt.. haha! Jag har beställt testa-tidigt grav-test med .. men ska verkligen försöka hålla mig. Det kostar ju en del att hålla på att köpa test hela tiden
Eller nej +9
Mmmmmm har 2 cb digital som jag verkligen ska ta när jag är säker och nu stickorna men på fre blir det testa tidigt den funkar på lägre hcg så kanske syns något för borde vara äl+10 då
Jag fick ju neg gtest igår och borde ha mens imorgon.. Har inga som helst menskänningar som jag brukar så jag avvaktar ett tag.. Om inget händer så testar jag på lördag igen!