B/F mars 2016
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Hej allihopa
Facebook gruppen som är hemlig för er som är beräknade under mars. Gruppen är hemlig den heter "vi som väntar barn mars 2016"
Om ni vill att jag lägger till er får ni skriva vad ni heter på facebook oxh inte mailadress.
.
Ngn mer som känner att symptomen växlar ? Idag känner jag nästan ingenting, blir direkt orolig.
Såå otålig och vill att det ska bli vecka 12 snart!
Någon mer som ska göra kub-test? Fast ni kanske är unga?
Jag känner av att symtomen växlar i mellanåt har jag inga alls och blir också lite orolig. Jag är 26 år gammal och kommer nog inte göra det för har hört att de kan ge missfall.
Ngn mer som känner att symptomen växlar ? Idag känner jag nästan ingenting, blir direkt orolig.
Jag känner av att symtomen växlar i mellanåt har jag inga alls och blir också lite orolig. Jag är 26 år gammal och kommer nog inte göra det för har hört att de kan ge missfall.
Man brukar göra kub mellan vecka 11-13.
v. 6+2 och nu har den ordentliga tröttheten kommit. Somnade idag på lunchen på jobbet och när jag kom hem från jobb somnade jag direkt i soffan. Igår kväll sov jag hela kvällen i soffan. Tröttheten varvas med illamående, men det brukar gå över när jag äter. Men jag tycker bara det är så härligt med dessa symptom, mtp att vid min förra grav hade jag nästan inga symptom och då fick jag mf i v. 8. Ska på tidigt UL på fredag (v. 6+5), håller tummarna för hjärtslag!!
Jag vill gärna vara med här. Är gravid med andra barnet, bf 10-11 mars. Är glad men samtidigt väldigt orolig, fick missfall på valborgsmässoafton i år och var då i vecka 8. Vill så gärna att det ska gå vägen denna gång. Har en dotter sedan tidigare som fyller två år i augusti. Är 32 år. Hur går man med i Facebook-gruppen?
Hej!
Jag vill bli tillagd i FB gruppen! :)
Stina Norberg heter jag bor i Östersund, Jämtland... har en kronisk sjukdom som heter endometrios som har påverkat mig mycket, dels har läkare berättat för mig att jag har ca 30 % chans att få barn. Men mirakel händer :) jag har lyckats bli gravid!!! BF 8 mars 2016