B/F mars 2016
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
v. 6+2 och nu har den ordentliga tröttheten kommit. Somnade idag på lunchen på jobbet och när jag kom hem från jobb somnade jag direkt i soffan. Igår kväll sov jag hela kvällen i soffan. Tröttheten varvas med illamående, men det brukar gå över när jag äter. Men jag tycker bara det är så härligt med dessa symptom, mtp att vid min förra grav hade jag nästan inga symptom och då fick jag mf i v. 8. Ska på tidigt UL på fredag (v. 6+5), håller tummarna för hjärtslag!!
Hej. Ni som är nyplussade - har ni lyckats gå med i facebookgruppen? Maila annars er emailadress till mig. :) //
Hej allihopa
Facebook gruppen som är hemlig för er som är beräknade under mars. Gruppen är hemlig den heter "vi som väntar barn mars 2016"
Om ni vill att jag lägger till er får ni skriva vad ni heter på facebook oxh inte mailadress.
.
Var på tidigt VUL idag och fick se små hjärtslag slå <3 helt underbart! Och läkaren tyckte storleken stämde överens med vilken vecka jag är i. Är i v. 6+5 ungefär, fick BF kring 11 mars.
Oj, v18. Blev du skrapad? Känner du dig mentalt stark igen?
Förstår det! Herregud, är nästan glad över att vi fick missfall i v 7 och inte senare. Mardröm!
Aldrig upplevt denna typ av oro innan. Livrädd varje gång man är på toa och torkar sig liksom. :(
Hoppas allt går vägen för oss! :)
Ja, jag blev skrapad. Första två veckorna var jätte jobbiga! Har en dotter sedan tidigare och det har hjälpt jättemycket !! Sen har jag pratat mycket om det så jag känner mig mentalt redo. Fast jag är väldigt nervös att det ska hända igen men jag försöker tänka positivt:)
Hoppas allt går bra för er denna gång. Har du en annan känsla eller är det som tidigare graviditeter?
Hej.
Beklagar mf! Alltid tufft! Hoppas det går bra denna gång.
Jag fick MA förra våren, haft en graviditet i mellan som slutade i v 22 (jan) och nu är jag i vecka 7, bf 12/3. :)
Var på tidigt VUL idag och fick se små hjärtslag slå <3 helt underbart! Och läkaren tyckte storleken stämde överens med vilken vecka jag är i. Är i v. 6+5 ungefär, fick BF kring 11 mars.
Förstår det! Herregud, är nästan glad över att vi fick missfall i v 7 och inte senare. Mardröm!
Aldrig upplevt denna typ av oro innan. Livrädd varje gång man är på toa och torkar sig liksom. :(
Hoppas allt går vägen för oss! :)