• andreawilda

B/F mars 2016

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Svar på tråden B/F mars 2016
  • Socionomen

Hej allihopa

Facebook gruppen som är hemlig för er som är beräknade under mars. Gruppen är hemlig den heter "vi som väntar barn mars 2016"

Om ni vill att jag lägger till er får ni skriva vad ni heter på facebook oxh inte mailadress.

.

• drommenomenliten89

Jag heter Angelika Nygren på Facebook :) är en bild på mig och min man! :)

Socionomen skrev 2015-07-13 22:34:25 följande:

Hej allihopa

Facebook gruppen som är hemlig för er som är beräknade under mars. Gruppen är hemlig den heter "vi som väntar barn mars 2016"

Om ni vill att jag lägger till er får ni skriva vad ni heter på facebook oxh inte mailadress.

.

• typ89

Hej. Testade positivt igår på bim. Hade nog syns tidigare men va på semester. Bf tror jag blir 22/3. Så himla glad. Går på moln idag:) känner ni andra några symtom?

• Linkken
    typ89 skrev 2015-07-14 08:31:54 följande:

Hej. Testade positivt igår på bim. Hade nog syns tidigare men va på semester. Bf tror jag blir 22/3. Så himla glad. Går på moln idag:) känner ni andra några symtom?

Grattis till plusset! Solig Är det ditt första barn?
    Jag är i vecka 7 nu (6+3) och har växtvärk i magen, blir lätt trött i ryggen, lite lätt illamående från och till, hungrigare än vanligt, ömma bröst och nu också en liten liten bula på magen. Glad Mår ändå bättre än jag förväntat mig, så jag klagar inte. Det jag lider mest av är att jag fått ett helt galet munsår, vilket jag aldrig brukar ha annars. Märkliga symptom man kan få, haha! Du då?
  • typ89
    Linkken skrev 2015-07-14 08:45:33 följande:
    Grattis till plusset! Solig Är det ditt första barn?
    Jag är i vecka 7 nu (6+3) och har växtvärk i magen, blir lätt trött i ryggen, lite lätt illamående från och till, hungrigare än vanligt, ömma bröst och nu också en liten liten bula på magen. Glad Mår ändå bättre än jag förväntat mig, så jag klagar inte. Det jag lider mest av är att jag fått ett helt galet munsår, vilket jag aldrig brukar ha annars. Märkliga symptom man kan få, haha! Du då?
    Tack det samma! Ja, det är vårt första barn men min tredje graviditet så hoppas verkligen att det går vägen nu.  Jag måste nog vara i v5 (4+1) idag då. 
    Är det ditt första barn med?
    Munsår? ja va konstigt, men det händer ju en hel del saker i kroppen:)
    Jag mår också lite illa och har kräkts en gång innan jag visste att jag va gravid. Och brösten känns tunga, som att dom har vuxit en del.
  • natlin

Jag hoppar gärna in här jag också. Testade positivt i fredags och tog ett CB digital som sa gravid 2-3 veckor :D Gick in i vecka 5 idag. Vi har försökt med syskon ett tag, tog sig på fjärde försöket. Hoppas Grynet stannar.

Svar på tråden B/F mars 2016