B/F mars 2016
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Vad roligt!!
Detta är mitt första barn, har aldrig plussat innan. Fick reda på för 6 månader sedan att jag har väldigt låga äggreserver o står o kö till ivf, men i torsdags plussade jag ;)
Jag är 32 o bor i Sthlm.
Plussade igår :) är nu i vecka 5 (4+0) :)
Förlåt, läste igenom trådsvaren och ser att det är en väldig blandning bland er. Alltifrån först barnet till fjärde, kul!
Jag trodde efter andra barnet att det var nog men nu ser läget annorlunda ut ;).
Ngn mer som haft ngn form av blödning?
Jag har bf 19 mars så jag är nog sist ut än så länge i tråden.
Glömde skriva att jag är 36 år. Kanske äldst i tråden?
Jag har BF 16/3 enligt mina beräkningar. Mina barn är 12,11 och 7, så en liten sladdis blir det. Känns omtumlande men väldigt kul. Från början skulle jag bara ha två barn, men så blev det inte.
Jag mådde illa till och från i ca en vecka innan jag plussade. Hade även ont i brösten på ett annorlunda sätt, om man jämför med äl-/mens bröstont. Var trött som sjutton ett par dagar innan plusset så misstanken fanns där.
Hej! Grattis till er och era plus! Har själv fått ett plus för tre dagar sedan och försöker smälta/ta in vad som väntar. Har bf 18/3 och är 36 år. Finns två Facebook-grupper om någon är intresserad. En lite mindre, många 30+'are och en annan grupp som är lite större och mer mixad. Mail om ni vill ta er in, då de är hemliga så ingen ska se vad vi skriver, att vi är gravida osv. Kram!
Hej! Plussade för två dagar sedan. Bf 13/3. Första barnet :) lägg gärna till mig. Döm mig inte för min 15 år gamla mail.. :p
bloodstar___@hotmail.com
Hej! Grattis till er och era plus! Har själv fått ett plus för tre dagar sedan och försöker smälta/ta in vad som väntar. Har bf 18/3 och är 36 år. Finns två Facebook-grupper om någon är intresserad. En lite mindre, många 30+'are och en annan grupp som är lite större och mer mixad. Mail om ni vill ta er in, då de är hemliga så ingen ska se vad vi skriver, att vi är gravida osv. Kram!
Hej! Jag har också precis plussat. I onsdags kväll fick jag svagt resultat på billiga stickor, mannen rusade iväg och köpte cb som visade neg. Torsdagsmorgon visade testet: gravid 1-2 veckor. Men ngn timme efter var det lite blod i flytningarna så jag fick aningens panik. Inget mer blod har kommit och testet imorse var mkt starkare än innan.
Jättejobbigt att gå och vänta på ev missfall.
Jag testade så tidigt också (nästintill testoman hehe). Jag har idag på bim-1. Önskar att jag inte testat så tidigt, blir bara längre väntan.
Hur kände ni innan ni plussade? Hur känner ni nu?
Jag mådde illa tre dgr innan jag plussade (det var därför jag testade). Nu sista dagarna har jag haft molvärk ( emellanåt ganska stark o det gör mig ännu mer orolig), lite öm i brösten och trött.
Ngn som har barn sen innan? Jag har två barn (09 och 11). Har inte minne av att molvärken satte igång såhär direkt, men det kanske blir så när livmodern gjort det förut?
Vill gärna vara med i Facebook gruppen:)
Aloeveraroz@live.se