• andreawilda

B/F mars 2016

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Svar på tråden B/F mars 2016
  • Socionomen

Hello!! Jag plussade för imorse!!!

En dag innan mensen, första gången. Med Clear blues hur pålitlig är den ett starkt Plus!!!

andreawilda skrev 2015-07-06 16:28:45 följande:

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Mayy
    Socionomen skrev 2015-07-12 10:25:49 följande:

Hello!! Jag plussade för imorse!!!

En dag innan mensen, första gången. Med Clear blues hur pålitlig är den ett starkt Plus!!!

Grattis! :)
  • Socionomen

Tack är i chock!! Hur pålitliga är Clear blue tester??

Mayy skrev 2015-07-12 10:26:50 följande:

Grattis! :)

• Mayy
    Socionomen skrev 2015-07-12 10:34:57 följande:

Jag skulle säga mycket pålitliga. Ett plus är ett plus. Ditt var väl dessutom tydligt :)
  • Linkken
    Socionomen skrev 2015-07-12 10:34:57 följande:

Över 99 % säkerhet, de lär vara lika pålitliga som testen hos en gynekolog. Så grattis!! Skrattande
  • Socionomen

Va roligt!!! Tack!

Vad är det för Facebook gruppen. Är det några som bor i Stockholm av er?

Linkken skrev 2015-07-12 11:13:12 följande:

Över 99 % säkerhet, de lär vara lika pålitliga som testen hos en gynekolog. Så grattis!!

• TouchOfRed

Hoppar gärna på denna tråd! Gravid i v.7 (6+0) med BF kring 5 mars (olika beroende på vilken hemsida man kollar på). Första barnet men har 1 mf bakom oss så man vågar ju inte glädjas fullt ut denna gången... Nu har Jag dock mer symptom jämfört med sist: mår illa, molvärk, kissnödig, frusen och dessutom supertrött. Men jag välkomnar alla mina symptom,ser det bara som positivt!

• unni

Åh vad kul med en mars grupp och ser det är många med Bf den 18 :)

4+2 Bf 18 mars. Plussade igår och vi har nog inte riktigt fattat det hela. Är i ett lycko

rus. Är lite extra trött, sjukt ömma bröst, finnar vilket jag annars nästan aldrig har och så spänner det och drar som mensvärk.

• emsan

Hej hoppar gärna in här! Bf 17 mars. Har en dotter född 2012. Fick ett MA i v 18 i april så hoppas verkligen att jag får behålla detta!!

Svar på tråden B/F mars 2016