• andreawilda

B/F mars 2016

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

• Svar på tråden B/F mars 2016
  • Junisol

Hej! Plussade 6/7. Är vecka 5 (4+0) men misstänker att de kan vara längre för jag plussade så tidigt och min mens har varit konstig två senaste gångerna. Men vi får se.. Bf 20/3-16 om det stämmer

• Socionomen

Ingen som bor i Stockholm?

unni skrev 2015-07-13 09:36:24 följande:

Någon i gruppen som bor i Norrbotten?

• hannis12345

Jag bor i Sthlm;)

Är i v 6 ( 5+3)

Oj va man letar symtom hela tiden.

Idag känns det ingenting. Inget illamående etc..

Väntan är sååå jobbig o lång. Har tidigt ultraljud bokat i v 9!

• MuM2girls

Ingen som vill starta en till mars grupp på Facebook? Blir ju aldrig tillagd i den andra:( jag vill ej starta har ansvar för en annan bf grupp sen tidigare så har inte tiden att ha en till:)

• GlitterLina
    MuM2girls skrev 2015-07-13 10:54:29 följande:

Ingen som vill starta en till mars grupp på Facebook? Blir ju aldrig tillagd i den andra:( jag vill ej starta har ansvar för en annan bf grupp sen tidigare så har inte tiden att ha en till:)

Du kan gå me i våran :)
    Men den e hemlig
    Så ingen hittar den ;) för att jag ska kunna lägga till dig i gruppen måste jag först bli fb vän me dig sen lan jag ta bort dig me en gång efter du e tillagd :)
  • MuM2girls
    GlitterLina skrev 2015-07-13 11:44:49 följande:
    Du kan gå me i våran :)
    Men den e hemlig
    Så ingen hittar den ;) för att jag ska kunna lägga till dig i gruppen måste jag först bli fb vän me dig sen lan jag ta bort dig me en gång efter du e tillagd :)
    Ja gärna kan du skicka ett mail till mig aloeveraroz@live.se så kan vi fixa det:) eller ett mail hör på fl :)
  • Socionomen

Nu finns grupp på FB

Vi som väntar barn mars 2016

Det är en hemlig grupp.

andreawilda skrev 2015-07-06 16:28:45 följande:

Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????

Svar på tråden B/F mars 2016