B/F mars 2016
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Hej! Jag hänger också på :)
Fick precis ett plus + och är lite i chock!
Har inte berättat för sambon då jag vill överraska honom men jag kände att jag behövde få lite utlopp för beskedet ;)
Vi har en son som snart är 1år, vi bor i stockholm och jag verkar vara beräknad 20-25mars :)
Grattis alla!
Hej! Jag hoppar gärna in här:)
Plussade igår och är i vecka 4+1 med första barnet. Beräknad 18mars.
Lite dum fråga kanske,men när ska man ringa till mvc? Har noll koll på det här!
Har nog inte riktigt fattat att jag är gravid än^^
Hej! Hoppar gärna in här också! Plussade idag och kan verkligen inte smälta det! Vi har en dotter född 2012 sen tidigare och det känns helt fantastiskt att vara gravid igen! Enligt senaste mensen är jag beräknad 25 mars :)
Va härligt! Det verkar bli många marsbebisar! ????
Hej. Plussade i torsdags och väntar mitt tredje barn. Är i vecka 5 (4+6) och har bf 12 mars. Blir 39 i höst och detta är sista barnet och hen har en annan pappa än de 2 första.
Jag plussade i onsdags. Andra barnet, tredje graviditeten. Jätteorolig just nu att det inte ska gå vägen men vill inte gå och tänka på det jämt.
Vad är det för fb-grupp?
Hoppar in här jag med! Plussade för ett par veckor sedan, är nu i vecka 7. Snart 35 år ung och detta blir mitt 5:e barn!!
Mina barn sedan tidigare är 16, 10, 9 och minstingen är bara 10 månader!
Innan jag plussade kände jag inget annat än att jag var alldeles för snäll å lugn för att få mens!
Nu är mina symtom ordentligt svullen mage (ser ut att vara minst 4 månader på väg) mer glömsk å förvirrad än vanligt, otroligt dålig nattsömn med vansinniga svettningar (känns som om jag brinner) och till å från lite huggande smärta från ligamenten när jag reser mig häftigt, men det är helt klar värt ALLT!! Så lycklig!
Stort grattis till oss alla!!
Hoppas man blir tillagd i Facebook gruppen snart, vill skriva av mig. Skriver inte här eftersom det kan spåras tillbaka just till mig då jag bor i liten by. Vill bara dela detta hemligt:)
Hej på er!
Ngn mer än jag som är dyngtrött? Bara bf+1 och redan helt slut. Hur ska man orka för sina andra barn? Mkt mys i soffan sista dagarna ;).
När har ni ringt mvc? Tidigare har jag ringt rätt snabbt men mer orolig för missfall nu.
Ngn mer över 35 år? Vill boka tid för kub, kolla mina sköldkörtelvärden (som var dåliga sist) och lite annat.
Kan inte veckorna gå snabbt till vecka 12?!