B/F mars 2016
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Sent med vecka 18. Vi fick ma i v 14 med första graviditeten. Minns att det var fruktansvärt jobbigt. Har sen fått en frisk och underbar dotter och nu håller vi tummarna för att denna graviditeten går vägen.
Lider med dig och hoppas allt går bra <3
Hej!
Jag vill bli tillagd i FB gruppen! :)
Stina Norberg heter jag bor i Östersund, Jämtland... har en kronisk sjukdom som heter endometrios som har påverkat mig mycket, dels har läkare berättat för mig att jag har ca 30 % chans att få barn. Men mirakel händer :) jag har lyckats bli gravid!!! BF 8 mars 2016
Va tufft för alla er som fått gå igenom missfall! Jag kan knappt förstå känslan:(
Men så härligt att ni är gravida igen.
Har ni skrivit in er på mvc än? Jag avvaktar lite.. Har så fullt upp med sonen och jag tänker att det inte är någon stress! Men jag skulle så gärna vilja göra ett vul :)
Jag funderat nästan på att boka ett privat ultraljud/vul vid väcka nio eller så för att se tt ngt finns där, att hjärtat slår. Det kostar 650kr på det ställer närmast oss.
Eller ha is i magen till kub v11-13.
Sorry för alla felstavningar. Galet att skriva på min lur..
Vad häftigt!! Grattis :).
Gick du privat eller var det ngn anledning till att du fick så tidigt UL?
Hej, hakar gärna på i den här gruppen. Plussade i måndags och enligt beräkningar så är de bf runt den 12e.. :) mitt andra barn, fick en dotter i juli förra året :)
Vad heter fb gruppen som nämndes tidigare?
Ni som är sugna på tidigt vul. Kolla med er barnmorska. Har ni bakgrund med MF/ma och känner er oroliga kan det mkt väl vara skäl nog till att ni får vul.
Vi fick en tidigt vul i vecka 9 med dottern pga vårt tidigare ma. Behövde inte tjata öht.
Denna gången kommer jag be om det också. Har haft en sparsam blödning nu efter sex så nu går jag på nålar och är givetvis orolig. Har haft så tidigare iof men då var jag ju inte gravid.