• Linkken

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

Jag plussade för två dagar sedan för första gången och är alldeles vimsig av lycka! Solig Jag är nu i v. 5 + 5 och enligt hälsovårdaren är bebisen beräknad till den 5.3.2016.

Vore så roligt att följas åt med andra som är i samma sits! Glad

• Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
  • LMG
    pannkakan87 skrev 2015-08-22 19:01:37 följande:
    Skiljer könet sig mellan dagarna? :) jag hade tagit innan du fyllde;) vad blev det?
    Ja det skilde :) tog jag 20 så skulle det bli en pojk men 21 en flicka
  • miillaw
    pannkakan87 skrev 2015-08-22 17:03:17 följande:

Hmm. Är det inte där i v8 nånstans? Jag vet att de var utvecklade i vecka 11 i alla fall. Ja men lite spännande är det ändå med såna där tester. :) Jag fick ju också tjej både på bikarbonat-testet och enligt den kinesiska fertilitetskalendern haha. Min sambo är hundra på att det är en flicka. Själv är jag osäker. :)

Hehe, ja kanske ska testa nästa vecka när jag går in i v.9 :) jag vill ha en tjej, men min man vill ha en pojke. Haha :D
  • LMG
    miillaw skrev 2015-08-22 19:41:15 följande:
    Hehe, ja kanske ska testa nästa vecka när jag går in i v.9 :) jag vill ha en tjej, men min man vill ha en pojke. Haha :D
    Vecka 11 ska man vänta till, finns en hel tråd om bikarbonat testet :)
  • Linda8110
    Cissi90 skrev 2015-08-22 15:20:23 följande:
    Verkligen! Hoppas vår BM ser till så vi får snabbt UL också.. Har PCO och fått hjälp med gradiviteten så hoppas :)
    Vid hjälp så får man ju alltid ultraljud tidigare. Vi hade ett inbokat i v.10, men jag var iväg redan tidigare på koll då jag blödde. Jag har säkert kollat 10 gånger redan haha
  • Linkken

Föll för grupptrycket och kollade den kinesiska fertilitetskalendern. Enligt den blir det en kille. Jag får väl återkomma efter att jag blandat kiss och bikarbonat (herregud!) med resultat! Skrattande Får ju tacka pannkakan87 för denna galenskap! Skrattande

• Linda8110
    Linkken skrev 2015-08-22 20:38:42 följande:

Föll för grupptrycket och kollade den kinesiska fertilitetskalendern. Enligt den blir det en kille. Jag får väl återkomma efter att jag blandat kiss och bikarbonat (herregud!) med resultat! Skrattande Får ju tacka pannkakan87 för denna galenskap! Skrattande

Haha jag kollade också den kinesiska kalendern precis! Flicka enligt den ;) Måste införskaffa bikarbonat också haha
  • pannkakan87
    Linkken skrev 2015-08-22 20:38:42 följande:

Hahahah förlåt för smittan *flin* Drömmer
  • pannkakan87
    Linda8110 skrev 2015-08-22 20:42:44 följande:
    Haha jag kollade också den kinesiska kalendern precis! Flicka enligt den ;) Måste införskaffa bikarbonat också haha
    Spännande! :D
  • Linda8110

Haha hittade bikarbonat hemma så nu har jag kissat i mugg haha! Inget fräs eller bubbel och den kinesiska kalendern sa tjej. Men jag tror ändå på kille hihi

• Irmisans

Måste testa något sånt här test! Är dock väldigt säker på att det är en tjej! Min lillebror har gissat på tjej och han har sagt rätt ca. 40-45, vilket är alla gånger han har fått gissa. Kanske är någon slagsmål medial superkraft? ;)

Oplanerad Mamma
Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?