• Myyslii

BF maj 2016

Hej och välkomna alla gravida. :)

Tänkte att jag startar en tråd för oss som är beräknade i maj. Jag är beräknad till 1 maj med andra barnet. Storebror är född 15 april 2014 så det blir lite över två år mellan ettan och tvåan om allt går som det ska. :)

Fritt att diskutera och ställa frågor om allt som rör gravitideten och allt däromkring.:) Trevlig ton såklart! Har man något negativt i tankarna, håll det för dig själv. ;)

• Svar på tråden BF maj 2016
  • SJLN

Grattis maj2016!

Jag väntar än men har ett tag kvar till bf, 27 maj

• Krickelin med Naemi

Jag är kvar. Igångsättning v21 så ca 2veckor kvar. Nästa vecka får jag dag och tid för igångsättningen . Längtar, är världens tråkigaste mamma till mina tre andra barn nu och energin är superlåg. Imorgon ska jag försöka ta oss till äventyrsbadet och roa dem lite. Sista badet för hela sommaren :-/ (har avslag i 12v de tre andra ggrna)

• Pell

Grattis alla som fått!!

Jag väntar fortfarande men pyret får gärna hålla sig inne till måndag. (Dock beräknad till 25/5)

• Maj201608

Jag är kvar, bf 14:e maj! Stort grattis till er som fått, skönt att läsa att de flesta är nöjda med sin förlossning ?

• mammamagi

Här kommer ett litet hej från BB :) orkar inte skriva så mycket just nu men vi kom in kl 22 och sen har jag badat i kanske tre timmar och nu har jag just fått epidural och de har tagit hål på hinnorna. Återkommer senare, förhoppningsvis med goda nyheter om att det har kommit en liten bebis och att allt har gått bra :)