MeSaga skrev 2015-09-20 12:59:02 följande:
Jag är i v. 12 (11+3) idag. Illamåendet är kvar, spyr nån gång per dag och mår illa hela dagen med stegring på kvällen då det är som värst.
Jobbar på högstadiet i språk, vet att en stor hög böcker väntar på att bli rättade när jag kommer tillbaka. Är sjukskriven nästa vecka också men hoppades kunna jobba. Osäker då jag mår ganska kasst idag.
Ang pappor var inte min make särskilt glad heller och vände först förra veckan. Fram till dess var det prat om abort titt som tätt... När jag då gjorde klart att det inte är ett alternativ slog det väl honom. Till saken hör att jag har en kass rygg/höft efter de tre första barnen och ett barn till riskerar att jag får mer ont. Men jag förlitar mig på min sjukgymnast som säger att träning kan göra hela skillnaden.
Ursäkta men glad att det inte bara är min man som reagerat så... Han tjatar fortfarande om abort men han vet att jag inte vill. Han sa att han tänker lämna mig om jag inte gör abort vilket jag inte tror. Men jag tänker inte göra abort. Tror inte han lämnar mig! Helt hundra, bara något han sa!
Sen efter denna fl blir det prev medel DIREKT!
Har varit nere hela helgen då han tjatat om att jag ska ringa och fixa så vi kan ta bort det... I början var det att vi inte hade råd tyckte han men nu idag kom det fram och han är inte redo för fyra! Vi har pratat om fyra barn men kanske om något år då minsta blivit lite äldre!
Sen blir det väl kanske lite dåligt planerat då vi till sommaren ska flytta! Dock blir det bättre!
Vi bor ute i skogen nu och min sambi har ca 6 mil till jobbet.. Nu ska vi flytta närmare hans jobb och då kommer han ha gångavstånd till jobbet. Vi kommer inte heller bli lika beroende av bilen då allt är nära!
Jag vet att han kommer ändra sig. Om än det kommer ta ett tag. Men blir jobbigt i längden då han pratar om abort hela tiden..