Det märks att vi alla närmar oss slutet nu när jag läser vad ni skrivit om förvärkar och sjukskrivningar och annat.. :)
Jag har varit lite nedstämd och ledsen på sistone, varvat med arg och sur men det börjar plana ut och de sista dagarna har jag känt mig rätt normal igen..
40-nånting dagar kvar och det känns fortfarande som en evighet. men jag har en del kvar på att göra-listan så det får vara ok ändå. Tänkte jag skulle måla lite innerdörrar bla.. och gå ett par kurser online om bildbearbetning. Jag hade tänkt hinna så mycket under sjukskrivning och gravidpeng men jag har varit så trött och min man varit borta från tidigt till sent så jag har bara inte orkat. men vi börjar komma in i lite rutin igen nu plus att foglossningen nog är lite bättre (ta i trä..)
Jag hoppas att bm säger på tisdag att bebisen ligger rätt! jag kan inte riktigt känna vad som skulle vara upp eller ner men kejsarsnitt är min skräck så jag är lite nojjig över hur han ligger..
Bibi84 skrev 2016-04-26 11:37:00 följande:
Har ni andra några trix?
Inga trix tyvärr... :) Jag har ju gått över med alla tre.. Hoppas att jag ska slippa gå över så mkt den här ggn. Mitt bf är 7 juni så mitt "drömdatum" är den 10 eller 11... skolavslutningen är den 10 så det hade ju varit toppen om det satte igång efter det...
Hoppas på samma förlopp igen, att det startar med värkar, då byggs det upp över tid och jag har tid att ordna barnvakt osv.. man känner sig lite som en tickande bomb de där sista dagarna innan, det kan starta närsomhelst och då vill man (eller jag iaf) helst vara hemma...