Bibi84 skrev 2016-04-17 19:35:47 följande:
Alltså, det är ju inte kul, när man väl känner att man kan göra saker så får man ju sig ett fint slag i trynet när plågorna kommer tillbaka. Igår och idag har kroppen inte helt varit på min sida mot slutet av dagen. Nu ligger jag och har ont, har så himla ont mellan benen av att stå, kändes nästan som om man skulle föda när jag satt på toa och kissa. den var ny!!!
Känner också nu att magen inte är så låg som jag trodde, känns ibland när jag ligger ned som att det går inte att stänga igen matstrupen så att magsyran går upp, bättre idag, men är nog från godis jag åt igår och läsken. haha...
Har gått in i v. 31 nu, så om 3 veckor kan man ju försöka med extra mycket mys i sängen, långa promenader och MASSA vila. kanske det kan sätta fart på lite saker och ting. :) Men går nog över då detta är sista och jag inte har gått över någon gång tidigare. :( Ligger med förvärkar av och till nu, så det tränas bra här känner jag. haha
Någon som börjar närma sig BF?
Åh det där med att det känns som att ungen ska trilla ut har man varit med om :-/
Vissa säger att det kan vara antydan till framfall så man ska knipa massor, men jag vet inte.
Hoppas du slipper ha ont snart!