RobzMarley skrev 2016-05-02 10:21:41 följande:
Ser ni pratar om
Bb väska osv.
Jag har packat det värsta. Men en del
Är sånt jag använder som min morgonrock som jag absolut vill ha med haha. Så kommer kasta ner vissa saker på vägen och smink tex. Yes det vill jag också absolut ha.
Det jag funderar på nu är fysiskt arbete. Har problem m fogarna.. Men det har faktiskt känt bättre de senaste två veckorna när jag varit sjukskriven och fått vilat samt bebis är fixerad så jag tror det gör sitt,
Nu är jag i v. 36+5 idag. Solen skiner och jag har sån lust att pilla o rensa undan i rabatterna. Vill inte greja m det så mkt när bebis kommit liksom.
Bara försöka rensa. Men jag vet att om jag ligger på knä och grejar så kommer jag få betala det i em. Inte kunna gå bara ligga.
Och natten blir hemsk när jag inte kan vända mig. Sen tänker man att nä vila nu du är snart 37+0 liksom. Dumt ta ut sig.
Jag tror på vila igång det.. Men också att det kommer när kroppen är redo. Hur tänkte ni? Kör på eller relaxa i en solstol istället haha
Nu dricks det iaf hallonbladste och jag ska köpa ananas.
Fler tips på sådant?
Jag är inte så bra på att vila.. Alla rabatterna är rätt fixade men jag ska nog köra igenom dem ett varv till innan bebis kommer. Just nu målar jag innerdörrar och har en sån lust att sortera bokhyllor och garderober, har börjat på några.. Jag har inte så ont i fogarna längre men känner att jag tar ut mig själv för mkt.. och kan ändå inte sluta.. fast jag har ju lite längre än du kvar, 34+5 idag.. så jag hoppas att när jag boat klart så finns det tid kvar att vila..
Jag har provat ananas innan men tyckte bara att det gav pinvärkar..
Tror att du har helt rätt med att vila igång det.. Måste bara fixa klart här först ;)
Var hos bm idag och bebisen ligger med huvudet ner iaf men har fortf gott om plats att flytta sig hit och dit.. sf-mått var 32.
Jag har lämnat ny odling för att kolla gbs men hon hade inte fått svaret än. Jag kommer att få pencillin-dropp oavsett men det hade ju varit en lättnad om det var borta från urinen iaf..