sover så oroligt på nätterna nu, men det är ju helt vanligt det...."precis" som det ska vara mot slutet av grav. då man ska bli van med vaken nätter.
Zoey83 skrev 2016-04-18 22:56:14 följande:
Nu i v.36, var idag till bm.
Så glad! för järnvärdet har äntligen!! gått upp, 129 helt otroligt! Det har gett resultat att jag tvingat i mig hemmagjort blodpalt.
Hade nu SF mått 37.
Huvudet ruckbart nu, senast var det rörligt, men känns ju som att huvudet farit lite längre ner.
Bt 95/55 (vanligt för mig).
Känns skönt! att allt var bra.
så bra att allt såg bra ut! :) Här sitter jag och drömmer att jag ska vara i v. 34-36. haha...kommer snart dit jag också.
RobzMarley skrev 2016-04-18 22:46:41 följande:
Vad har ni för blodvärde?
Kommit tänka på att mitt var halv lågt sist 104. Kanske blivit lägre därför jag är yr o matt. Får se imorgon antar jag.
Precis! Min farmor (som födde tio barn) har berättat för mina fastrar att varje barn tillförde fler krämpor och mer av allt liksom. :-0
Kollar typ aldrig mitt blodvärde. Men när jag känner mig trött tar jag lite magnesium och det fungerar bra! tar ju också omega3 tabletter varje dag typ. :) Men eftersom allt har sett bra ut hos mig så testar dom inte så mycket.
Idag ska jag nog njuta solen, ligga i solstolen och bara dega. Kanske blir en blund eller två. Har precis skickat in alla mina papper på att få lov till att föda i sverige, om jag föder tidigare så har jag skickat in förlossningsklinik ansökan och så denna mamma ledighets ansökan. Sånt som är bra att ha skickat in. haha
Sitter också och skickar in intyg på skola osv. då jag vill ta några kurser till hösten, tilläggs utbildningar till den jag har. Så det är mycket nu. Vet inte om jag klarar av det, men tänker att det nog ska gå bra.