Den där bellybinder...har tittat lite på den själv faktiskt, men undrar hur bra den är. :) Vem har inte lyst att se smashing ut efter att ha fött 4 barn. Var i bra form innan jag blev gravid med nr 4, och mannen sa en dag" ja, men du har ju inte haft problem att komma tillbaka till en bra form!"....well, då har han inte sett hur hårt jag har jobbat, för att för mig hjälper det absolut inte att amma bort grav. kilorna. Här måste jag röra på mig BRA och äta SUNT!
Gick faktiskt på sånn CLA fatburn (tabletter som ökar förbränningen) i 2-3 månader efter att jag var klar med att amma, och måste säga att dom funkade bra. Kände att förbränningen ökade, blev piggare och mådde bra, så vi får se om det blir något sånt denna gången också. ;)
Oj, ni har ju inte långt kvar alls till BF, va kul! Längtar till att höra när man tror att ting är på g och så är man borta 1-2 dagar så ser man ett inlägg på..."Igår kom...." :)
Själv väntar jag på svar om jag kan föda i Sverige för att så boka in tid till BM.
Satt en del igår på förmiddagen, och kände att jag har haft en del "mensvärk", har inte haft den typ av mensvärk tidigare. Men annars var formen bra igår. skönt!
Har allt till bebisen, men inte tagit fram något! sa till mannen att vi kanske skulle ta fram lite grejer så att vi inte behöver tänka på det senare, men haha...nej, det tar så mycket plats. hahaha