• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • Bibi84

Nä hurrni, alltså, jag fåår inga förvärkar what so ever efter samlag längre....vad beror det på helt plötsligt?
    Idag tänker jag sluta med hallonbladskapslarna och se hur kroppen reagerar på det.
    Har sovit genom hela natten inatt utan att bli väckt av barna eller något annat.
    Har mer som lätta sd, men inte så att jag direkt känner av dom, bara att jag märker att magen blir hård och att jag det känns som om man ska släppa ut en fis. hahaha... wierd.

Ska ha frokost i sänga och se på grey s nu tänker jag. 

• anjamila

Naah. Vecka 40 is here. Det här med snurrande bebis och massa sjukhusbesök mindfuckade mig så jag nästan började hoppas på bebis före BF. Nu har jag återställt mig mentalt och hoppas på bebis någon gång runt nationaldagen. Hehe Annars är min mammas födelsedag den 10 juni. Har inte bebis kommit då, då ska jag tillåta mig att bryta ihop.

Men nu så biter jag bara ihop över hopplösa nätter och att en snigel tar sig fram snabbare än jag.

• Mamacitaa

14 dagar kvar till bf här och har under dagen haft kraftiga förvärkar som ej försvann av alvedon.. Nu är det lugnt igen.. blir så trött på min kropp :(

Jag har hallonbladste med 100% hallonblad..den har gett mig bäst effekt

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • anjamila

[quote=76664820][quote-nick]Mamacitaa skrev 2016-05-27 22:13:40 följande:[/quote-nick]

14 dagar kvar till bf här och har under dagen haft kraftiga förvärkar som ej försvann av alvedon.. Nu är det lugnt igen.. blir så trött på min kropp :(

[/quo

Blä för dessa sammandragningar...

• Bibi84

Igår fick jag väldigt starka förvärkar efter att två alvedon inte tog bort dom eller styrkan så ringde vi in. Jag skulle komma in direk sa dom.....så ingen biff middag på mig inte. Grrrrr.....

Kommer in och dom tar ctg, ting börjar lugna sig och dom vill ha mig över natten. Har sovit piss så fick avslappande medicin. Fått sova 4 timmar och NU väntar jag bara att få komma hem.

blir väl en till undesökning för att se om något hänt. Så får jag nog komma hem.

• Mamacitaa
    Bibi84 skrev 2016-05-28 07:48:37 följande:

Igår fick jag väldigt starka förvärkar efter att två alvedon inte tog bort dom eller styrkan så ringde vi in. Jag skulle komma in direk sa dom.....så ingen biff middag på mig inte. Grrrrr.....

Kommer in och dom tar ctg, ting börjar lugna sig och dom vill ha mig över natten. Har sovit piss så fick avslappande medicin. Fått sova 4 timmar och NU väntar jag bara att få komma hem.

blir väl en till undesökning för att se om något hänt. Så får jag nog komma hem.

Hoppas de börjar hända grejer nu då:)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Niyoh81
    Mamacitaa skrev 2016-05-27 22:13:40 följande:

Vars har du köpt de?
  • Bibi84
    Mamacitaa skrev 2016-05-28 08:35:17 följande:

Hoppas de börjar hända grejer nu då:)

Inget nytt...bara væntar och væntar. Inga starka førværkar, men murringar av och till. Hoppas att dom skickar hen oss så att vi kan få sova i våran sæng. Vi ær så himla trøtta.
  • lima76
    Bibi84 skrev 2016-05-28 14:59:50 följande:
    Inget nytt...bara væntar och væntar. Inga starka førværkar, men murringar av och till. Hoppas att dom skickar hen oss så att vi kan få sova i våran sæng. Vi ær så himla trøtta.
    fick ni komma hem till slut? Visade tappen ngt?

Det är drygt att ligga på sjukhus...
  • lima76

Imorgon går jag ner på ensiffrigt, 9 dagar till bf.. Känner mig fortf inte riktigt redo men nu är ju det mesta på plats iaf.. min man ska förhoppningsvis kunna jobba lite mindre nästa vecka så då kanske det sista faller på plats för mig. Är väl mest i tankarna jag inte är redo än..

Jag har inte övat så mkt andning och avslappning som jag skulle vilja än heller så ska försöka passa på i veckan.

Glad Mors Dag till er allihop för imorgon <3

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!