• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • Kristalii

Här har bebisen flyttat på sig. Jag vet inte om det är huvudet ner men rörelserna känns på andra ställen.

Är förkyld och hostar förfärligt. I morse hade jag en rejäl tjock brun flytning... Tänkte dock inte så mycket på det eftersom det var brunt och det inte kom nåt mer under dagen. Men nu när jag känner att bebisen flyttat på sig. Tänk om det var slemproppen? Det är vecka 33. Lite för tidigt än...

• Moneal
    lima76 skrev 2016-04-07 00:30:22 följande:

Vad skönt att odlingen inte visade ngt för dig!

ja, dessa krämpor.. mn skulle skrivit ner det ordentligt och sen tagit fram nästa gång bebislängtan suger tag... :D vilket gulligt namn ni valt <3Stort grattis <3 så himla härligt med bebismys nu!

Tack!

Det stod mellan Lilja och Juni så då fick det bli

Juni,LILJA,Kristina
  • Moneal
    lima76 skrev 2016-04-07 11:49:22 följande:

Moneal och Robzmarley: förresten, ni skrev båda om järnet och jag ställde precis samma fråga när jag började med niferexen. jag googlade lite och kom fram till att det inte ska påverka bebisen om det inte blir extremt, bebisen får vad den behöver i första hand och sen får väl mamman det som blir över.. Nu har jag iofs bar frågat dr Google och inte en riktig läkare...

Åh så.bra! Tack för svar
  • Mamacitaa

Vad jag läst mig till så kan slemproppen gå men även återrbildas igen :)

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • lima76
    Moneal skrev 2016-04-08 07:14:11 följande:
    Tack!

Juni,LILJA,Kristina
    <3 fint!
  • lima76

De sista dagarna har jag orkat noll, haft ont i fogarna, känt mig kräkig och varit allmänt nere.. hoppas det vänder för att orka så här i 9 veckor till det vet jag inte hur det ska gå till... Hoppas bebisen sjunker ner lite snart så man kan andas igen.. 

Hur mår ni andra?

Är i vecka 31+2 idag..

• RobzMarley
    Kristalii skrev 2016-04-07 21:42:30 följande:

Här har bebisen flyttat på sig. Jag vet inte om det är huvudet ner men rörelserna känns på andra ställen.

Är förkyld och hostar förfärligt. I morse hade jag en rejäl tjock brun flytning... Tänkte dock inte så mycket på det eftersom det var brunt och det inte kom nåt mer under dagen. Men nu när jag känner att bebisen flyttat på sig. Tänk om det var slemproppen? Det är vecka 33. Lite för tidigt än...

Kan ju vara slemproppen. Ring om du är orolig.
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2016-04-08 07:14:11 följande:
    Tack!

Juni,LILJA,Kristina
    Jättefint namn. Vi har massor av tjejnamn men nu är det här en liten kille så vi får se! Sambon vill Domenic.
  • RobzMarley
    lima76 skrev 2016-04-08 13:35:04 följande:

De sista dagarna har jag orkat noll, haft ont i fogarna, känt mig kräkig och varit allmänt nere.. hoppas det vänder för att orka så här i 9 veckor till det vet jag inte hur det ska gå till... Hoppas bebisen sjunker ner lite snart så man kan andas igen.. 

Hur mår ni andra?

Är i vecka 31+2 idag..

Mår samma. Trött och grinig typ. Vill inte mer.
  • Moneal
    RobzMarley skrev 2016-04-08 15:13:34 följande:

Jättefint namn. Vi har massor av tjejnamn men nu är det här en liten kille så vi får se! Sambon vill Domenic.

Tack!

Domenic är jätte fint :)
    lima76 skrev 2016-04-08 13:35:04 följande:

Hur mår ni andra?

Är i vecka 31+2 idag..

Usch ja, jag mår sunk!

Är jätte trött, dricker kopiösa mängder vatten,känner mig tjock och tung i huvudet, huvudvärk, hjärtklappning, jobbig brännande klåda, börjar bli svullen ja you name it!

Vad har man inte för krämpor lixom haha
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!