Kristalii skrev 2016-04-05 18:40:28 följande:
Tur att din man var hemma! Jag tycker det är så himla jobbigt att känna mig så hjälplös och beroende av någon annan. Det är inte jag lixom. Åh andra sidan borde jag verkligen lära mig be om hjälp oftare.
Lägger sig inte min bebis rätt snart var det ett bra tips!
Håller med om att det är jobbigt att vara hjälplös... jag vill så mkt mer än jag orkar varje dag också..
RobzMarley skrev 2016-04-05 17:23:11 följande:
Bm besök idag. Vecka 33+6
Sf mått 33
Järn 107
Blodtryck ok
Hjärtljud 149
Vikt +20kg
Huvudet ruckbart men ligger på rätt håll
vad skönt att allt såg bra ut idag!
Min Bm ringde idag och berättade att min odling (som jag lämnade förra veckan, två veckor efter avslutad penicillin-kur) visade samma som sist, sparsam mängd gbs.. Jag hade hoppats att det var borta.. Hon frågade om jag var symptom-fri och det är jag nog, jag kissar ju ofta men det gör man ju nu i slutet så vet inte om det kan kallas symptom. och typ normalt antal sd.. Men jag bad om att få lämna ny odling om några veckor. Ökar mängden kanske det är värt att ta en ny runda pencillin? Eller, jag vet egentligen inte.. Vill bara snabbspola fram till förlossningen ibladn känner jag..
Försöker stanna upp och njuta av att vara gravid men med halsbränna och foglossning och känslan av att vara liksom fullstoppad är det lite svårt att komma ihåg vad det var man saknade och tyckte var så himla mysigt då när man gick och längtade efter att få vara med om det igen..