Moneal skrev 2016-04-01 11:40:07 följande:
Det är inte kroniskt utan bara kroppen som reagerar negativt på graviditeten,har haft det med 2 av 3 barn hittills och väntar nu på det en 3:e gång, känner trycket på höger sida,det ömmar och bränner och klådan samt lite andra varnings signaler.
Fick op bort gallblåsan1 månad efter andra barnet pga hepatosen.
Ja jag hoppas det blir bra, risken finns ju att allt sätter igång när flytten är över och lugnet sätter in haha, går man efter mitt eget datum är jag ju I vecka 38 när vi flyttar.
Ja jag måste nog vara det, kommer gå i Laholm och föda i Halmstad så kommer ha 4 mil till fl, lite mer än nu.
Det är oxå en liten oro då maken ej har körkort, och jag vet inte hur körduglig jag själv är i de veckorna ;)
Cykla är ett big nono för mig, men känner man inget i fogarna så är det ju okej :)
Här uppe är det snö blandat regn och sol, riktigt April Väder :)
hoppas du kan hålla allting i schack.. Lycka till med flytten också!
Jag kommer nog också att köra bil till bf men inga långa rundor.. Tänker du att du ska köra dig själv in till förlossningen när det satt igång eller löser ni det med ngn annan? Läskigt att köra med värkarbete..
Bibi84 skrev 2016-04-04 22:31:52 följande:
Kul med Bm imorgon! har själv Bm nästa vecka, är väldigt nyfiken på hur det ser ut. Mitt bäcken har lugnat ned sig, dagen startar så otroligt mycket bättre nu är för 2-3 veckor sen. Kan gå relativt långa promenader utan att jag dör, använder bälte då, kryckorna kan ligga trygt kvar i bilen. :) På torsdag så ska vi till Gibraltar i 4 dagar, blir skön att få lite sol och värme känner jag.
Någon mer som blivit lite bättre i fogarna?
Nej, inte bättre, mer sämre faktiskt.. vilken vecka är du i? när bebisen fixerat sig kan det bli bättre med lite tur.
jag har bm nästa måndag. Är i vecka 30+5 idag och min bebis har börjat hicka :)
Tror inte han har lagt sig rätt ännu för jag tycker det hickar både uppe och nere i min mage..