• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2016-04-12 23:50:43 följande:
    så skönt!!! grattis

jag vill oxå var i vecka 35 haha, gick in i vecka 31 I dag :)

hur förbereder ni inför bebis?

pysslar ni något kul?

För en månad sedan bestämde jag mig för att börja virka (lära mig) och nu är jag fast

Här är lite jag gjort än så länge, tänk på att jag är nybörjare så allt ser kanske inte 100 ut.
    Jag stickade två babyfiltar i ull. Sån giant knitt.
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2016-04-12 23:50:43 följande:
    så skönt!!! grattis

jag vill oxå var i vecka 35 haha, gick in i vecka 31 I dag :)

hur förbereder ni inför bebis?

pysslar ni något kul?

För en månad sedan bestämde jag mig för att börja virka (lära mig) och nu är jag fast

Här är lite jag gjort än så länge, tänk på att jag är nybörjare så allt ser kanske inte 100 ut.
    Åh vad fina! Jag såg inte från appen först
  • RobzMarley
    Kristalii skrev 2016-04-13 08:07:37 följande:

Idag är det vecka 34! 33+0! 49 dagar tills bebisen föds! Precis en månad kvar på jobbet. Dags att börja planera på riktigt nu kanske... Tyst Skriva en lista eller två och börja bocka av. Börja knåpa på förlossningsbrev och fundera på väska med innehåll.

Jag var till BM igår. Allt såg bra ut. Lågt blodtryck och järnvärdet har tom gått upp utan att jag ätit järntabletter! 

Skönt du känner så! Jag känner tvärt om. Att tiden är seg och att det är en evighet kvar haha
  • Bibi84