alltså, ni är duktiga som orkar sticka och virka. Imponerande virkning!!!! Jag har inte helt lagt min själ i varken virking, sticking eller sying....hittar ingen ro till det.
Var hos bm om tisdagen och allt såg väldigt bra ut, dom kollar inte järnvärdet hos oss varje gång, har typ kollat det 2 gånger MAX denna grav. Kan nog räkna med kanske en gång till att dom kolla järnvärdet om inte alls innan fl. Magen växte precis som den ska, så det var ju bra att allt såg bra ut.
Stod precis upp, väldigt lungt och tyst i huset....måste säga att jag tycker om det på kvällen, men känner att morgonen ska vara full av barnskratt, bråk och allt vad det innehåller när man står upp kl 6:30 med 3 barn under 6 år i huset.
när jag tittade på magen så såg den så liten ut, sa det till min au pair och hon sa...det ser ut som att den är lägre....och ja....tänk om den har sjunkit nu. är inne i v. 30. Känner att kroppen börjar göra sig klar till att föda snart, men när är ju frågan. Snart är terassen klar med oljning av golv och grunda och måla staketet...möbler börjar komma på plats, så snart kan vi njuta sommardagarna ute. :) härligt!
Idag ska jag skicka in mina papper på ansökan om permisjonspengar (födelspengar). Och så ska jag skicka in en ansökan om att få föda i sverige OCH om jag skulle föda i norge så ska jag skicka in en ansökan till det sjukhus jag vill föda på. :) När alllt det där är på plats så blir det bara helt underbart skönt! hahaha!