Nmg skrev 2015-12-11 22:17:28 följande:
Ja precis så tänker jag oxå hur mår ni alla ruvare?känner ni något? Idag har jag haft stickningar på höger sida och Vönster sida nu på kvällen. Inäggstocksområdet. Ingen aning om vad det betyder men som vanligt ska man analysera allt
Jag mår bra, men fick min lilla depp-dipp här på morgonen. Vaknade och tempade, det här kan vara nytt för er. Men jag har sen två år tillbaka följt min basaltemperatur varje morgon för att lokalisera min ägglossning och ha koll på när den varit, när den ev kunde närma sig och veta när mensen kommer. Och ev upptäcka en graviditet, men gravid har jag ju då aldrig blivit. Men blivit förvarnad varje månad innan mensen dykt upp.
Ja så iallafall, tempen ligger högre efter äl än innan och är man gravid fortsätter tempen ligga högt. Detta är förstås alldeles förtidigt att läsa in nåt i redan, men min temp gjorde ett litet dyk i morse och jag kände "nä det har inte tagit sig"
Igår kväll fick jag som du Nmg några slags stickningar på vänster sida, men inbillar mig att det var tarmarna som spökade. På väg hem från jobbet tyckte jag att kände mig lite snurrig i huvudet vilket jag egentligen tolkar som inbillning då min hjärna vet att det är för tidigt att känna nåt men mitt hjärta hoppas!