• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • My102

Jag vet inte :/ blir själv osäker..känner själv nu att jag har lite molande värk å lite stick, hade mens 25 nov så kommer den på pricken den 25 dec (som den kan göra ibland) så är det inte otroligt att det blir ÄL nu.

Men visst kan ägget lossna senare..det tror jag.

• My102

Ni som tar ÄL test, känner ni symtom vid positiva test vid tidpunkten för drt positiva testet eller efter?? Symtom så som molande värk, stickningar, illamående, söt sug etc

• Trucker89

Mensen sen en vecka och efter två negativa test så verkar mensen vara på ingång. Kanske så att jag har en lite längre cykel än vanligt.

Men stort grattis till alla er andra som redan plussat och lycka till :)

• karinjanson
    pärlsnäcka skrev 2015-12-09 20:43:54 följande:

Låter som att du tappat hoppet! Gör inte det :( Ibland kan ett ligg räcka ;) Tänk om du plussar! Har du gått och deppat i onödan! Peppa peppa! Håller tummarna för fler symptom och ett plus. Kramar

Självklart hoppas jag på ett plus! Men vill inte bli jättebesviken om mensen kommer så jag försöker att "tona ner" mina tankar lite. Om några dagar borde jag veta om det räckte :) Tack för pepp! Kram :)
  • glittersol
    My102 skrev 2015-12-09 20:46:18 följande:

Ni som tar ÄL test, känner ni symtom vid positiva test vid tidpunkten för drt positiva testet eller efter?? Symtom så som molande värk, stickningar, illamående, söt sug etc

Jag brukar snarare få symtomen innan och under men ibland märker jag inte mer än att jag får flytningarna.
  • Crazy catlady

Förra månaden när jag fick positivt på ägglossningstest så hade jag alla symtom innan det positiva...
  • livias

Det är faktiskt olika, ibland känner jag av jätte mycket vid positivt äl test och ibland vet jag att jag har äl just tack vare testen. Så har tyvärr inget säkert kort att gå efter, utan olika nästan varje gång tycker jag.
  • annacnummertre

var det någon mer än jag som hade ÄL runt den 30:e - 2:a december? spännande nu ju! jag är på ÄL +7-8 idag :)

• Selwas

Tack för svar! Har mens men ska göra grav test endå eftersom jag är ovanligt trött och mår illa :) Wish me good luck

• lengon

Nej. Jag kände ingenting och har aldrig gjort... :P Men jag är hopplös på att känna sånt där, hur kroppen signalerar.