BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Jag vet inte :/ blir själv osäker..känner själv nu att jag har lite molande värk å lite stick, hade mens 25 nov så kommer den på pricken den 25 dec (som den kan göra ibland) så är det inte otroligt att det blir ÄL nu.
Men visst kan ägget lossna senare..det tror jag.
Ni som tar ÄL test, känner ni symtom vid positiva test vid tidpunkten för drt positiva testet eller efter?? Symtom så som molande värk, stickningar, illamående, söt sug etc
Mensen sen en vecka och efter två negativa test så verkar mensen vara på ingång. Kanske så att jag har en lite längre cykel än vanligt.
Men stort grattis till alla er andra som redan plussat och lycka till :)
Låter som att du tappat hoppet! Gör inte det :( Ibland kan ett ligg räcka ;) Tänk om du plussar! Har du gått och deppat i onödan! Peppa peppa! Håller tummarna för fler symptom och ett plus. Kramar
Ni som tar ÄL test, känner ni symtom vid positiva test vid tidpunkten för drt positiva testet eller efter?? Symtom så som molande värk, stickningar, illamående, söt sug etc
var det någon mer än jag som hade ÄL runt den 30:e - 2:a december? spännande nu ju! jag är på ÄL +7-8 idag :)
Tack för svar! Har mens men ska göra grav test endå eftersom jag är ovanligt trött och mår illa :) Wish me good luck