• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Limpan80
    sabiina skrev 2015-12-13 21:05:51 följande:

Det kan inte vara en nid blödning då? Och att ägget precis fästs?

Sabiina och Fian88

Alltså först kom det två små små droppar i trosan, det andra hann jag ta på vägen så det kom aldrig i trosan. Först var det rosa slemmigt och segt. Men nu har det tilltagit o ser mer ut som mens Jag har tre barn sen innan och har aldrig haft någon nidblödning tidigare, min mens har heller aldrig varit "före sin tid". Jag har alltid haft oregelbunden mens med långt emellan så att den skulle komma såhär tidigt gör mig helförvirrad. Detta är isf andra gången jag har mens sen sin fl av sonen som är 18 mån. Ja jag ammar honom ff på natten.men inte kan en nidblödning vara så lång och riklig? De flesta har ju bara ett par droppar?!
  • Lilla Luna
    babytjejen skrev 2015-12-13 21:21:10 följande:

Fem dagar till bim o vill extra mkt denna månad då det är första gången min o killens föräldrar firar tillsammans o vill sååå gärna kunna ge dom en toppenjulklapp samtidigt o se bådas ansiktsuttryck...men är ganska säker på att mensen kommer så tror mer att mitt hjärta kommer krossas lite extra denna månad, kommer kännas extra tungt att mensen kommer denna månad, känns extra viktigt att plussa just denna månad..

Förstår hur du känner. Vill också så gärna kunna ge den julklappen. :)
  • Agnessa

I förrgår kom en rejäl blöt/vattnig flytning i trosan, kändes nästan som att jag kissade på mig. Min beräknade ÄL var samma dag. Någon som haft liknande? Vad är det/innebär det? :)

• finder

var ett falskt positiv mitt test. kör lite av billingsbetoden då min kropp är skev och varierar mellan ca 33-52dagar. enligt billing så har jag Bim ca 27/12

• Lilla Luna

Blä! De där strecken jag skymtat var spök. Spottings. Blod på pappret då jag var på toa nyss. :( molvärk i magen så är väl mensen gett mig illamående idag. Jaja. Bara en dag sen. Eller.. på bim. Beror på app.

• sabiina

Spännande!! Har du testat nåt? :)

Fialotta50 skrev 2015-12-13 22:50:24 följande:

Jag hoppar in här jag med. Hade bim 12/12 och ingen mens än..

• Veli9090

Idag fick jag en fin liten blinkande smiley på mitt ÄL test! Första gången jag använder dessa :) ska inte ha ÄL förens på tisdag så det känns verkligen som rätt timing :)

• Längtar88

Sexinfo varning

Igår hade vi extra mkt sex, 3 ggr, och sista ggn fick han mig att komma massa gånger och efteråt ömmade livmodern. Första ggn den ömmar men inte konstigt ändå tänkte jag. Nu vaknar jag med mensvärk och funderar lite. Kan orgasmer trigga mens? Eller i tidigt skede orsaka missfall?! :O

• Fialotta50

Hej! Nej har inte haft något test hemma. Däremot hade jag ett ägglossningstest som gav starkt utslag igårkväll. Men har förstått att det kan visa på både äl, grav OCH mens. Har extrem mensvärk så det känns som att mensen kommer närsom.

sabiina skrev 2015-12-13 23:05:21 följande:

Spännande!! Har du testat nåt? :)