BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Stor kram till dig!! Usch vad vi kämpade för vår skrutt. 18 månader.....ge inte upp! Tillslut kommer plusset. Kram igen.
Ja och nu är det tänkt att det ska bli syskon! Vi får se hur det går med det. Hade BIM fre-söndag, vet inte... Är på dag 31 i cykeln nu och det känns som om mensen kommer vilken sekund som helst bara jag slappnar av typ.
Tusen tack!
Härligt att höra att ni fick en knodd tillslut! <3
Så känner jag med. Jag har att molvärk från och till sen i fredags. Vet inte när BIM är, men tror den har vart nån dag nu i helgen. Är på dag 31 i cykeln nu. Vågar inte ens hoppas.... När har du BIM?
Grattis till de som plussat! Vad kul!
Jag kommer inte ihåg hur de brukar kännas innan mens så svårt att jämföra. Nu drar de i ljumskarna och sticker här och där.
Okej. Nu ska vi se, hon som analyserar allt just nu. Har ett ihållande lätt illamående som varat nästan hela dagen. Ibland får jag ta ett djupt andetag för att kunna tränga bort känslan.
Kikade på mitt test från testlagrets där jag kunde ana ett streck. Tog ett till nyss. Svårare att se något där. Jämförde dem och ett som jag tog för några dagar sedan (varför spara?) Och då kan jag ana något på det äldsta (det tog jag för jag anade ett streck på ett billiga-tester test). Inte kunnat se innan men nu visste jag typ vart jag skulle kolla. Kikade även på det från gravidkollen, som var blankt imorse. Det är något där. Man ska ju inte läsa av då tiden är ute men kanske är deras test lite segare med att visa något?
Kommer inte mensen (BIM/bim+1) innan onsdag så blir det ett cb plus. Kan ju vara så att jag har ländra cykel, vet ju inte hur lång den är så det än är tidigt? Vet inte när jag hade äl.
Först måste jag säga stort grattis till all er som plussat!!
I måndags den 7/12 fick jagen glad gubbe på Cb digital ältest och så testade jag med Apotekets äl test som också visade utslag. Men så idag vid 13.45 så kände jag ungefär som om "slemproppen" släppte. Det var slemmigt och blodigt Så på sjunde dagen efter äl utslag så kommer mensen?? Någon som fått det så?
Det kan inte vara en nid blödning då? Och att ägget precis fästs?
I måndags den 7/12 fick jagen glad gubbe på Cb digital ältest och så testade jag med Apotekets äl test som också visade utslag. Men så idag vid 13.45 så kände jag ungefär som om "slemproppen" släppte. Det var slemmigt och blodigt Så på sjunde dagen efter äl utslag så kommer mensen?? Någon som fått det så?
Du ska inte titta på testet efter tiden är ute eftersom pH-värdet i urinen kan göra att testet visar falskt positivt. Har hänt mig några gånger med lloyds test, och då var det inte bara något som gick att skymta utan tydligt rosa streck. Har själv kollat på gamla test men syns det något långt efter testtiden så ÄR det inte att lita på! Håller tummarna för dig:)
Fem dagar till bim o vill extra mkt denna månad då det är första gången min o killens föräldrar firar tillsammans o vill sååå gärna kunna ge dom en toppenjulklapp samtidigt o se bådas ansiktsuttryck...men är ganska säker på att mensen kommer så tror mer att mitt hjärta kommer krossas lite extra denna månad, kommer kännas extra tungt att mensen kommer denna månad, känns extra viktigt att plussa just denna månad..
Ja visst är det så att man vill lite extra mycket den här månaden. Håller mina tummar!
Fem dagar till bim o vill extra mkt denna månad då det är första gången min o killens föräldrar firar tillsammans o vill sååå gärna kunna ge dom en toppenjulklapp samtidigt o se bådas ansiktsuttryck...men är ganska säker på att mensen kommer så tror mer att mitt hjärta kommer krossas lite extra denna månad, kommer kännas extra tungt att mensen kommer denna månad, känns extra viktigt att plussa just denna månad..