• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • SofieKristin

Jag har nästan alltid så precis så de två dagar jag har ÄL (positiva ÄL test) sen brukar flytningarna övergå till att bli mer "slemmiga/fasta".

Agnessa skrev 2015-12-13 22:19:05 följande:

I förrgår kom en rejäl blöt/vattnig flytning i trosan, kändes nästan som att jag kissade på mig. Min beräknade ÄL var samma dag. Någon som haft liknande? Vad är det/innebär det? :)

• Cfmilla
    Längtar88 skrev 2015-12-14 06:17:05 följande:

Sexinfo varning

Igår hade vi extra mkt sex, 3 ggr, och sista ggn fick han mig att komma massa gånger och efteråt ömmade livmodern. Första ggn den ömmar men inte konstigt ändå tänkte jag. Nu vaknar jag med mensvärk och funderar lite. Kan orgasmer trigga mens? Eller i tidigt skede orsaka missfall?! :O

Hej!

Nej det har jag aldrig hört. Det kan jag verkligen inte tänka mig.
  • Längtar88
    Cfmilla skrev 2015-12-14 07:00:45 följande:

Hej!

Nej det har jag aldrig hört. Det kan jag verkligen inte tänka mig.

Låter långsökt jag vet, men kan inte låta bli att bli nojig
  • Cfmilla
    Längtar88 skrev 2015-12-14 07:05:22 följande:

Låter långsökt jag vet, men kan inte låta bli att bli nojig

Jag förstår dig!!! Men slappna av och njut av sexandet!
  • Fian88
    Längtar88 skrev 2015-12-14 06:17:05 följande:

Sexinfo varning

Igår hade vi extra mkt sex, 3 ggr, och sista ggn fick han mig att komma massa gånger och efteråt ömmade livmodern. Första ggn den ömmar men inte konstigt ändå tänkte jag. Nu vaknar jag med mensvärk och funderar lite. Kan orgasmer trigga mens? Eller i tidigt skede orsaka missfall?! :O

Enda gången man ska undvika sex som gravid är om bm/läkare ordinerat det. Har man en försvagade livmodertapp så ska man oftast undvika sex i alla fall i början av graviditeten. Men är man helt "normal" där nere så är det bara att sexa loss!:)
  • Längtar88
    Fian88 skrev 2015-12-14 07:26:57 följande:

Enda gången man ska undvika sex som gravid är om bm/läkare ordinerat det. Har man en försvagade livmodertapp så ska man oftast undvika sex i alla fall i början av graviditeten. Men är man helt "normal" där nere så är det bara att sexa loss!:)

Cfmilla skrev 2015-12-14 07:11:30 följande:

Jag förstår dig!!! Men slappna av och njut av sexandet!

Tack. Får sluta bli knäpp nu och inse mens är på g bara....
  • livias

Då kom mensen, tre dagar sent men bättre att veta tänker jag. Även om det är jobbigt just nu. Blä:( Deppa idag och nya tag imorgon. Stort grattis till er som plussat och lycka till ni som fortfarande väntar på besked i december. Nu blir det lite paus med fl. God jul alla :)

• sabiina

På dag 32 i cykeln idag. Lite värk från och till i "tjejmagen". Vet inte vad jag ska tro. Vill så mycket så vågar inte ens hoppas... Mensen kan ju fortfarande komma. Har beställt tester som kommer idag eller imorgon men kommer inte våga testa!

• Linnea84

Jag testade idag bim -3. Negativt

Kollade sen i gamla babyböcker o såg att jag då plussat på bim + 3 med båda barnen. Frågan är bara om jag testade innan alls eller om jag faktiskt väntade tills efter bim..det har jag förstås inte skrivit.