• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical
    NooneBird skrev 2015-12-14 16:22:37 följande:

Nu har jag varit till gyn för kontroll! Hade en jättefin slemhinna på 9mm som dessutom var 3 skiktig! Hon kunde också se att jag haft ägglossning. Helt fantastiskt! :) jag känner av en kraftig värk och hade ju positivt på stickorna igår.

Nu är det bara att köra på och hoppas på det bästa! Annars blir det stimulering med letrozol nästa cykel.

Så skönt att sllt såg bra ut och att du fått letrozol nu till nästa cykel, som en backup-plan!

Själv vart jag gravid just cykeln innan jag skulle börja med dem. Ledde dock till tidigt MF, men känns typiskt att det tar sig just när man har en plan b.
  • sabiina

Nej vad tråkigt... Jag är också på BIM +2. Har inte testat än för jag vill inte bli besviken. Väntar hellre ut mensen.. Men dagarna går såååå sakta.

Lilla Luna skrev 2015-12-14 17:38:33 följande:

Dags att lämna gruppen. Spottings på BIM+1 och idag kom mensen på bim+2. Jag som börjat tro på det där strecket jag fick på testet igår. :(

• Lilla Luna

Jag testade och fick ett jättesvagt plus. Sen gick det ändå inte. :(

sabiina skrev 2015-12-14 17:58:37 följande:

Nej vad tråkigt... Jag är också på BIM +2. Har inte testat än för jag vill inte bli besviken. Väntar hellre ut mensen.. Men dagarna går såååå sakta.

• Humlan18

Och där kom mensen... precis på dagen.... ???? nästa försök, vårt 12:de försök, blir på nyår då vi också har årsdag... ????

• Fia90

Det är ju vansinnigt vad tiden kan gå långsamt. Glad gubbe på CB digital den 8 december, ÄL den 10 enligt app och fruktansvärt ont i brösten igår och idag. Vill bara testa nu, nu, nu men är ju så tidigt. Bara att vänta hur länge som helst till, buhu!

• babytjejen

Pms-humöret är här så är 100 procent säker att mensen kommer..bara att invänta mensen som borde komma torsdag-lördag....

• Linnea84

Om man har Äl-sekret fyra dagar, varav de två första har man smärtor, så vilken dag är själva ÄL på då? Ingen vet väl säkert då jag inte gjorde test men kan man gissa?

• Symetrical
    Linnea84 skrev 2015-12-14 19:59:47 följande:

Om man har Äl-sekret fyra dagar, varav de två första har man smärtor, så vilken dag är själva ÄL på då? Ingen vet väl säkert då jag inte gjorde test men kan man gissa?

Skulle säga dag 3 eller 4. De allra flesta får en torr dag efter äl, men vissa har kvar älsekret ytterligare en dag.
  • Symetrical
    babytjejen skrev 2015-12-14 19:54:28 följande:

Pms-humöret är här så är 100 procent säker att mensen kommer..bara att invänta mensen som borde komma torsdag-lördag....

Jag har haft pms senaste fyra dagarna, men idag är det borta. Med andra ord lär mensen komma senast imorgon bitti.