• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • pannkakan87
    Wonderwoman skrev 2015-12-16 19:14:59 följande:

Om det är någon som lyckas bli gravid så finns nu en facebookgrupp för förstagångsmammor som väntar barn i augusti 2016: www.facebook.com/groups/1657249987850389/

Är inte gravid men tänkte bara säga att man kan se alla medlemmar även om man inte är medlem själv. Om ni vill vara helt anonyma utifrån måste ni göra så att gruppen inte syns för utomstående. :)
  • Arissa
    rebeccaj skrev 2015-12-16 19:09:50 följande:
    Ja jag testade idag igen eftersom jag mått så illa .. Men negativt! Är så otålig haha !! Dagarna sniglar fram som sagt..
    Håller tummarna att du får ett plus snart!

Jag mådde illa idag också men är orolig att det är inbillning bara... Man får hålla ut! Hoppas!!! 

Min sambo blir nästan trött på mig för jag är så ivrig. Han menar på att: Vi kan väl bara vänta och se när det är rätt läge att kolla..

Men jag kan inte tänka på något annat även om jag vill det!
  • HCS

Nej sså trist. Styrkekramar till dig! quote=76124289][quote-nick]Fian88 skrev 2015-12-16 13:33:18 följande:[/quote-nick]Nu kom mensen så hoppar över till en januaritråd istället! Någon som vet vad den heter?

Lycka till alla!:)[/quote]

• OliviaO
    strongisthenewme skrev 2015-12-16 18:15:12 följande:
    Åh, spännande, håller tummarna för oss! :) beklagar MF :(
    Det är kanske olika från person till person, men man kan ju inte låta bli att hoppas.
    Åh, då får du hålla mig uppdaterad om hur det går! Så spännande!
    Man kanske skulle tagit ett test innan julafton som ska firas hos föräldrarna för att se om man kan ge dom världens finaste julklapp :)
    Jaa hoppas hoppas! :) 
    Nej precis, man vill ju bara veta! Tålamodet måste stärkas haha. 
    Jaaa de tycker jag du ska göra! Typ den 23e :)! Det ska jag med göra!
  • Lilla Luna
    knutan83 skrev 2015-12-16 11:57:50 följande:

Har ni berättat för någon att ni planerar barn? Vi har berättat för några få men också sagt att vi inte tål frågor om det utan berättar när det tagit sig.

Så gott som ingen vet. Syrran anar nog att det blir aktuellt med barn snart. Sen pratade jag om det med en kompis för några månader sedan eftersom min mens höll sig borta i 11mån. Skönt att kunna prata med någon. Lär prata med henne direkt när jag plussar så jag har tröst om något händer. Mamma och pappa ska få en överraskning då vi väl plussar. :)
  • Arissa

Har känt lite då och då annorlunda värk i ljumskarna. Alldeles nyss precis nu stramade det liksom till rätt så hårt i höger ljumske - kan det här vara något gravidtecken?? *fundersam*

För 3 dagar sedan fick jag en speciell mensvärk i svanken jag brukar få innan mens, men nu kom den liksom 8 dagar innan bim och brukar kanske känna av den någon dag innan så kändes också lite märkligt. Någon som har koll? 

Är som sagt i Bim - 5

• finder

högg till här oxå ikväll. även som sagt ilat/mensvärk sen ägglossning

• rebeccaj
    Arissa skrev 2015-12-16 19:52:17 följande:
    Håller tummarna att du får ett plus snart!

Jag mådde illa idag också men är orolig att det är inbillning bara... Man får hålla ut! Hoppas!!! 

Min sambo blir nästan trött på mig för jag är så ivrig. Han menar på att: Vi kan väl bara vänta och se när det är rätt läge att kolla..

Men jag kan inte tänka på något annat även om jag vill det!
    Tack! Håller mina tummar för dig också!!!:)
    Min sambo vet inget än haha! Vi har bara pratat om att vi vill ha ett syskon till våran son , sagt att det händer när det händer! Så det vore roligt att få ge en sådan julklapp hehe! När ska du testa igen?
  • Arissa
    rebeccaj skrev 2015-12-16 21:01:18 följande:
    Tack! Håller mina tummar för dig också!!!:)
    Min sambo vet inget än haha! Vi har bara pratat om att vi vill ha ett syskon till våran son , sagt att det händer när det händer! Så det vore roligt att få ge en sådan julklapp hehe! När ska du testa igen?
    Åh vad roligt!! Hade blivit bästa julklappen! :)
    Jag vill testa mig imorgon men borde nog vänta till bim på måndag, så ska försöka hålla mig tills dess! 
    Hur länge ska du vänta? 
  • Lindamarie

Hej hej.

börjar känna mig lite nervös...Har Bim imorgon om jag ska tro appen i telefonen och om jag ska gå på när jag brukar ha så är det om 4 dagar. 
    Har inga symptom på varken  graviditet eller mens, mensen brukar upplysa om sin ankomst med ett jäkla humör 2 dagar innan men inte haft något alls sånt.
    Men iofs har sista månaden varit rätt turbulent så kanske jag bara missat det :P

Köpte ett test idag iaf för har inte tanten kommit imorgon kan jag ju inte låta bli att testa :) vore en underbar julkapp till sambon :)

Sov gott.