BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Om det är någon som lyckas bli gravid så finns nu en facebookgrupp för förstagångsmammor som väntar barn i augusti 2016: www.facebook.com/groups/1657249987850389/
Nej sså trist. Styrkekramar till dig! quote=76124289][quote-nick]Fian88 skrev 2015-12-16 13:33:18 följande:[/quote-nick]Nu kom mensen så hoppar över till en januaritråd istället! Någon som vet vad den heter?
Lycka till alla!:)[/quote]
Har ni berättat för någon att ni planerar barn? Vi har berättat för några få men också sagt att vi inte tål frågor om det utan berättar när det tagit sig.
Har känt lite då och då annorlunda värk i ljumskarna. Alldeles nyss precis nu stramade det liksom till rätt så hårt i höger ljumske - kan det här vara något gravidtecken?? *fundersam*
För 3 dagar sedan fick jag en speciell mensvärk i svanken jag brukar få innan mens, men nu kom den liksom 8 dagar innan bim och brukar kanske känna av den någon dag innan så kändes också lite märkligt. Någon som har koll?
Är som sagt i Bim - 5
högg till här oxå ikväll. även som sagt ilat/mensvärk sen ägglossning
Hej hej.
börjar känna mig lite nervös...Har Bim imorgon om jag ska tro appen i telefonen och om jag ska gå på när jag brukar ha så är det om 4 dagar.
Har inga symptom på varken graviditet eller mens, mensen brukar upplysa om sin ankomst med ett jäkla humör 2 dagar innan men inte haft något alls sånt.
Men iofs har sista månaden varit rätt turbulent så kanske jag bara missat det :P
Köpte ett test idag iaf för har inte tanten kommit imorgon kan jag ju inte låta bli att testa :) vore en underbar julkapp till sambon :)
Sov gott.