BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Har känt lite då och då annorlunda värk i ljumskarna. Alldeles nyss precis nu stramade det liksom till rätt så hårt i höger ljumske - kan det här vara något gravidtecken?? *fundersam*
För 3 dagar sedan fick jag en speciell mensvärk i svanken jag brukar få innan mens, men nu kom den liksom 8 dagar innan bim och brukar kanske känna av den någon dag innan så kändes också lite märkligt. Någon som har koll?
Är som sagt i Bim - 5
Jag känner som du. Drar o sticker i ljumskar..mest när ja rör på mig. Molvärk flera gånger om dagen. Men annars inga tecken.
Här sitter jag o väntar på mensen som nog dyker upp idag el imorgon el senast lördag :( tempen dippade ännu mer idag o humöret är fortfarande pms-igt så det lilla hopp om plus man hade är borta helt...
Jag hoppar vidare till januari
önskar er lycka till!
Imorgon är det BIM för min del. Känns som att jag har loppor i livmodern och det dunkar till o från hela dagarna. Har inte alls haft mina vanliga känningar denna månaden. Mina bröst brukar blir stenhårda och göra riktigt ont och jag brukar få 1-3 ordentliga finnar på mina axlar, ingenting av detta :)
Ska testa mig på lördag innan jobbet. Är det positivt ska jag köpa en present till sambon och skriva ett gulligt kort :)
Idag såg jag att jag hade lite brunt blod i trosorna! Fick panik först men kom på sen att det kan ju vara nidblödning!!
Idag såg jag att jag hade lite brunt blod i trosorna! Fick panik först men kom på sen att det kan ju vara nidblödning!!