• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • babytjejen

Jag hade rätt..strax efter mitt förra inlägg kom fröken röd..inte Välkommen men det struntar ju hon i...får hoppas att nästa år är mitt år. Känns dock som man gett upp redan...

• SSK13
    babytjejen skrev 2015-12-17 12:00:06 följande:

Jag hade rätt..strax efter mitt förra inlägg kom fröken röd..inte Välkommen men det struntar ju hon i...får hoppas att nästa år är mitt år. Känns dock som man gett upp redan...

Kramar! 2016 blir ditt år.
  • NooneBird
    Arissa skrev 2015-12-17 11:48:02 följande:
    Håller tummarna för dig ????
    Tack! Är bara på ÄL +3 idag så någon annan blödning kan det inte vara tycker jag!
  • rebeccaj
    babytjejen skrev 2015-12-17 12:00:06 följande:

Ge inte upp! Kramar!! <3
  • emzerus

Denna bild är tagen på äl+8 o jag tycker jag ser ett svagt streck. Någon mer som ser eller inbillar jag mig helt?
  • lindaR1981

Mensen på g tyvärr

Finns det någon tråd där man följs åt oav månad? Så man slipper byta tråd varje månad tänkte jag

• frofro
    NooneBird skrev 2015-12-17 12:35:17 följande:
    Tack! Är bara på ÄL +3 idag så någon annan blödning kan det inte vara tycker jag!
    låter som en ägglossningsblödning, du har säkert haft en rejäl och fin ägglossning! ägget behöver minst 5 dagar på sig innan det kan fästa så tyvärr för tidigt för nidis =)
  • NollÅtta
    Binta 076 skrev 2015-12-17 14:03:25 följande:

efter fyra långa är ...ÄNTLIGEN!!!!

Grattis!!
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro