• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • NollÅtta

ÄL+4 idag och kände ett krafigt stick i vänsta äggstocken. Ungenfär så som jag fick när jag blev gravid med min son...vill ju så gärna tro att ägget fäste..Lång väntan till man man testa

Kände inget sånt stick förra försöket...så håller tummarna

När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • Längtan efter nr 4
    NollÅtta skrev 2015-12-17 14:37:12 följande:

ÄL+4 idag och kände ett krafigt stick i vänsta äggstocken. Ungenfär så som jag fick när jag blev gravid med min son...vill ju så gärna tro att ägget fäste..Lång väntan till man man testa

Kände inget sånt stick förra försöket...så håller tummarna

Håller tummarna att de är så att ägget fäste...

Här är ÄL +ca5 o haft som lite mensvärk liknande igår i lite idag.. Minns dock inte om ja hade de med mina andra barn...

Men som du säger de är ju ett tag kvar tills man får testa..
  • Vinja
    Binta 076 skrev 2015-12-17 14:03:25 följande:

efter fyra långa är ...ÄNTLIGEN!!!!

GRATTIS!!
  • Vinja

Hej allihopa!

Jag behover lite hjalp att tolka "tecknen"...Sa i lite drygt en veckas tid har jag matt daligt, alltsa kant mig aksjuk till och fran. Det borjade sa smatt pa morgnarna men sen vaxte sig starkare under forra helgen och den har veckan, harom dagen kraktes jag t om. Dock har illamaendet borja avta redan, har kant mig lite snurrig idag, men det ar ytterst lite.

Sen har jag aven (ACKELVARNING) vita kramiga flytningar. Dom kommer inte ut pa trosan, men om jag (ACKELVARNING IGEN) stoppar in ett finger sa ar det vitt pa det. Insidan av min "downstairs" ar ocksa valdigt svullen typ (men inte sa att det gor ont eller sa.)
    Sen har jag aven haft valdigt omma brost, men det har ocksa avtagit och dom ar nastan tillbaka som vanligt. BIM ar pa lordag men jag tog ett test i morse (testa tidigt, mater fran 10 Ul) och det var TOKBLANKT, inte ens ett litet spokstrack...

KAN det vara sa att man far sa mycket symptom fast man ar laghormonare och att jag ar gravid men inte kommer fa ett positivt test pa lange

ELLER ska jag vanta in mensen (som da kanske ar en "kemisk graviditet")?

Ja vanta far jag ju gora oavsett men det ar ju sa JOBBIGT, behover hjalp!

• NollÅtta
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-17 14:46:19 följande:
    Håller tummarna att de är så att ägget fäste...

Här är ÄL +ca5 o haft som lite mensvärk liknande igår i lite idag.. Minns dock inte om ja hade de med mina andra barn...

Men som du säger de är ju ett tag kvar tills man får testa..
    Med dottern kände jag inget stick när ägget fäste vad jag mins...kände typ ingenting förens jag plussade på bim-4. Då började jag få molvärk o blev trött + kissnödig hela tiden

Så man kan vara gravid utan några symptom alls också

Hoppas vi får våra Plus !
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • Längtan efter nr 4
    NollÅtta skrev 2015-12-17 15:41:33 följande:

Med dottern kände jag inget stick när ägget fäste vad jag mins...kände typ ingenting förens jag plussade på bim-4. Då började jag få molvärk o blev trött + kissnödig hela tiden

Så man kan vara gravid utan några symptom alls också

Hoppas vi får våra  !

Jo de kan man ju.. Kände inget med sonen.. Så ja hoppas på våra plus... :)
  • NooneBird
    frofro skrev 2015-12-17 13:44:51 följande:
    låter som en ägglossningsblödning, du har säkert haft en rejäl och fin ägglossning! ägget behöver minst 5 dagar på sig innan det kan fästa så tyvärr för tidigt för nidis =)
    Ägglossningen är bekräftad med UL i måndags
  • Symetrical
    Binta 076 skrev 2015-12-17 14:03:25 följande:

efter fyra långa är ...ÄNTLIGEN!!!!

Stort grattis! December verkar vara en turmånad!
  • Ejoma

Nån fler som "lider" av mycket flytningar några dagar efter äl? Jag hade ganska lite förra gången och gången innan men nu är det typ som att jag slulle behöva trosskydd :/