• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-27 09:09:03 följande:

Det fortsätter komma mörkt, dock inte färskt blod ännu med det kommer komma det vet jag. Får hopp över i januaritråden nu om vi inte tar paus nästa månad, detta slog hårt

Tycker för övrigt att du skall börja tempa, skaffa dig fertility friend och komma och joina oss i ff-tråden, så du dels får bättre koll på din kropp och dels att jag får fortsätta följa dig.

Det är en underbar tråd med en massa godingar som försökt väldigt länge och besitter en hel massa bra kunskap. :-*
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-27 09:54:40 följande:

Tycker för övrigt att du skall börja tempa, skaffa dig fertility friend och komma och joina oss i ff-tråden, så du dels får bättre koll på din kropp och dels att jag får fortsätta följa dig.

Det är en underbar tråd med en massa godingar som försökt väldigt länge och besitter en hel massa bra kunskap. :-*

Jag ska tänka på det är det en app man köper alltså? Någon speciell termometer man behöver ha?
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-27 09:56:55 följande:

Jag ska tänka på det är det en app man köper alltså? Någon speciell termometer man behöver ha?

Nejdå, det finns en gratisversion som funkar gott och väl. Tror man får VIP-versionen gratis första månaden och efter det kan man välja om man vill betala för att ha den kvar, eller bara köra på gratisversionen.

Gällande termometer tycker jag att en vanlig med en decimal räcker gott och väl, men vill man ha en mer exakt mätning kan man köpa en med två decimaler.
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2015-12-27 10:10:13 följande:

Nejdå, det finns en gratisversion som funkar gott och väl. Tror man får VIP-versionen gratis första månaden och efter det kan man välja om man vill betala för att ha den kvar, eller bara köra på gratisversionen.

Gällande termometer tycker jag att en vanlig med en decimal räcker gott och väl, men vill man ha en mer exakt mätning kan man köpa en med två decimaler.

Okej, vad kostar VIP versionen?

Måste det vara en sådan termometer man tar i munnen? Finns de o köpa på Apoteket?
  • Min tur

Denna väntan asså! BIM +9, negativt test i torsdag. Har haft en hel drös med tecken på graviditet i 2 veckor, nu är det helt toklugnt i kroppen igen. Nytt test är planerat för imorgon.

• Sajocawa
    Min tur skrev 2015-12-27 10:14:40 följande:

Denna väntan asså! BIM +9, negativt test i torsdag. Har haft en hel drös med tecken på graviditet i 2 veckor, nu är det helt toklugnt i kroppen igen. Nytt test är planerat för imorgon.

Frustrerande.. Men bådar gott i alla fall!
  • Symetrical
    ensamärstark skrev 2015-12-27 10:13:38 följande:

Okej, vad kostar VIP versionen?

Måste det vara en sådan termometer man tar i munnen? Finns de o köpa på Apoteket?

Vet inte riktigt vad VIP-versionen kostar. Har bara kört på den som är gratis.

Nejdå, det vikigaste är att du använder samma termometer alltid och försöker tempa ungefär samma tid varje dag.
  • Elih

Hade rosa flytningar igår kväll men idag har jag ingen mens och ingen värk! idag är BIM-1 men testade negativt imorse med apoteket hjärtats test men tror ni att det finns hopp än? :)

• pannkakan87

Hej på er! Har haft främmande idag så det blev en sen uppdatering här men jaa jag ÄR faktiskt gravid!! :D

Tog både cb och testlagret och fick två fina plus. :) Hoppas det går vägen denna gång. Tack för all pepp tjejer<3

• Cfmilla
    pannkakan87 skrev 2015-12-27 15:43:03 följande:

Hej på er! Har haft främmande idag så det blev en sen uppdatering här men jaa jag ÄR faktiskt gravid!! :D

Tog både cb och testlagret och fick två fina plus. :) Hoppas det går vägen denna gång. Tack för all pepp tjejer<3

Åh grattis!!!! <3