BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Växtvärk ja! Jag med!! Alltså liknar mensvärk men ändå annorlunda.. Blir ändå skraj när det värker fast jag vet att det SKA göra det! :/
Vi kommer berätta efter att vi gjort ul. Ska boka in ett tidigare i v9 eftersom vi fick MA förra graviditeten som inte upptäcktes förrän i v13. Sen kommer vi berätta på en resa vi ska göra när jag är i v11. :)) blir nog att lägga en ultraljudsbild i ett kuvert och ge bort.
Ni då? :D
nu kom mensen så jag beger mig över till januari tråden, men innan dess. någon som har några tips på detta med äl-test och temp? less nu så tänkte köra på båda
Mensen är på ingående, fick lite mörkt i trosan idag men har inte känt något alls varken grav symptom eller menssymptom... Kan dricka på nyår! Weeii
Jag som verkligen hade hoppats på att det gick på första försöket efter utomkvedet. :( vad ledsen man känner sig :( det var inte lätt detta.. jag som trodde jag skulle vara stark och positiv!
Dock vill jag helst ha en mars eller maj bebis så det är väl det enda positiva med att det kan ta tid detta ;) hehe
Lämnar dec tråden kram på er och lycka till!
Stort grattis pannkakan!! Håller tummarna för min och alla andras tur nu!
Annars är det som pärlsnäcka säger att jag med vill ha ett vårbarn men vem orkar vänta!
Jag har bim idag men mensen har inte dykt upp än. Dock så har jag haft rejält mycket mensvärk idag och tempen sjönk igår så jag räknar med att kärringen dyker upp ikväll eller i morgon. Jag vägrar envist förbruka ett test, känner mig totalt ogravid.
Jag har bara skummat i tråden i två veckor. Men nu tänkte jag skriva! Märks att många försvinner i tråden av en eller annan anledning.. Är själv på BIM +1 just nu och blev kanske gravid under vår semestervecka nyligen.. (alltså ingen planerad graviditet om det tagit sig)
Men nu har jag haft gravid-symtom i gott och väl en vecka och skulle jag vara gravid är det så välkommet så! Nu har jag hunnit med två negativa test (senast i dag) tänkte testa nästa gång på nyårsafton om inte mensen dykt upp.
Bim idag. Fick 5kr blödning i trosan på julafton. Mega pms och mensvärk. Vad tror ni, testa imorgon?
Jag hittade grav test längst in i skåpet och även om
Det är mitt i natten så testade jag såklart..dumma dumma dumma.. Tok negativt såklart! Bara att invänta mensen..
Någon slags mensblödning på Bim +3, så jag lämnar denna tråden...
Fortfarande ingen mens, bim igår.