BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
TACK SNÄLLA allihop så gulliga ni är!
Känns skönt att äntligen vara gravid igen efter missfallet.. Och att jag kommer att vara gravid när jag passerar förra bf-datumet i mars. Nu är jag inställd på september istället
Hej på er! Har haft främmande idag så det blev en sen uppdatering här men jaa jag ÄR faktiskt gravid!! :D
Tog både cb och testlagret och fick två fina plus. :) Hoppas det går vägen denna gång. Tack för all pepp tjejer<3
Bim imorgon, ingen mensvärk som jag normalt brukar få dagarna innan. dock så blev jag öm i brösten i fredags som jag har blivit do senaste gångerna innan mens så vågar inte hoppas allt för mycket. Blir ett test på onsdag om inte mensen dykt upp innan :)
å vad roligt!! :D grattis! hur mår du? :)
Grattis ni som plussat! :)
Jag fick missfall i augusti v 6+5. Jag har BIM i morgon.
Hoppas något så enormt på ett +!
Det Har varit en tung höst/vinter med besvikelse efter besvikelse. tankarna bara snurrar just nu, jag googlar allt jag kan komma på om graviditet, BIM, symptom m.m.
Själv känner jag inga symptom, jag känner mig faktiskt lite väl symptomfri för att ev få mens i morgon.
Växtvärk ja! Jag med!! Alltså liknar mensvärk men ändå annorlunda.. Blir ändå skraj när det värker fast jag vet att det SKA göra det! :/
Vi kommer berätta efter att vi gjort ul. Ska boka in ett tidigare i v9 eftersom vi fick MA förra graviditeten som inte upptäcktes förrän i v13. Sen kommer vi berätta på en resa vi ska göra när jag är i v11. :)) blir nog att lägga en ultraljudsbild i ett kuvert och ge bort.
Ni då? :D