• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Sajocawa
    lilla gumman 85 skrev 2015-12-28 11:17:55 följande:

Hmm.. Alla mina grav.symtom är som bortblåsta efter mitt negativa test igår. :-/ Ingen mens på ingång i alla fall vad det verkar.. Börja tvivla på att jag har räknat rätt på dagarna.. Kanske inte hade ÄL när jag tror att jag hade det. Min cykel kanske bara flyttat på sig lite. Segt i alla fall att inte veta.

Hur har det känts för er som har plussat? (om ni är kvar i tråden) Har era symtom försvunnit vissa dagar?

Jag har plussat väldigt sent med mina två första barn, inte fören BIM+14 och BIM+8 så är väl bara att vänta och se.

Vad jobbigt, men du kan ju också ha inbillat dig massa symptom för att du så gärna vill vara gravid, som sen försvann när du fick ditt negativa test. Det betyder ju såklart inte att du inte är gravid, men som du själv skriver har du ju plussat sent så försök hålla dig några dagar till! Så länge mensen håller sig borta så bådar det gott i alla fall!
  • Symetrical

Hmm.. Alla mina grav.symtom är som bortblåsta efter mitt negativa test igår. :-/ Ingen mens på ingång i alla fall vad det verkar.. Börja tvivla på att jag har räknat rätt på dagarna.. Kanske inte hade ÄL när jag tror att jag hade det. Min cykel kanske bara flyttat på sig lite. Segt i alla fall att inte veta.

Hur har det känts för er som har plussat? (om ni är kvar i tråden) Har era symtom försvunnit vissa dagar?

Jag har plussat väldigt sent med mina två första barn, inte fören BIM+14 och BIM+8 så är väl bara att vänta och se.

Jag kände ganska mycket hela tiden, men tyckte att det påminde väl mycket om pms, så vart lite chockad när jag plussade. Enda skillnaden mot vanlig pms var att brösten gjorde brutalt ont konstant från bara typ äl +4 och det gör de fortfarande.
  • lilla gumman 85
    Sajocawa skrev 2015-12-28 11:24:44 följande:
    Vad jobbigt, men du kan ju också ha inbillat dig massa symptom för att du så gärna vill vara gravid, som sen försvann när du fick ditt negativa test. Det betyder ju såklart inte att du inte är gravid, men som du själv skriver har du ju plussat sent så försök hålla dig några dagar till! Så länge mensen håller sig borta så bådar det gott i alla fall!
    Ja, man inbillar sig så lätt... Var ju inte planerat att bli gravid precis.. men oj vad besviken jag skulle bli nu om jag inte ä det! haha
  • lilla gumman 85
    Symetrical skrev 2015-12-28 13:14:23 följande:
    Jag kände ganska mycket hela tiden, men tyckte att det påminde väl mycket om pms, så vart lite chockad när jag plussade. Enda skillnaden mot vanlig pms var att brösten gjorde brutalt ont konstant från bara typ äl +4 och det gör de fortfarande.
    Jag har känt lite molande värk varje dag + extremt trött + yrsel + lätt till tårar för ingenting och svullen mage.
    Brösten känner jag inget i och har inte gjort det vid mina tidigare graviditeter heller för den delen.

Men idag känns det typ inget alls i magen och den känns inte lika svullen längre.
    Borde vara i v 4+2 om jag nu skulle vara gravid. Får testa på torsdag igen och se om man får dricka champagne vid tolvslaget eller inte.
  • Ankissen

Och nu kom mensen! Känns döskönt bara för att det blev dag 28 ändå och då funkar jag som jag ska. :)

• Sajocawa

Nu är alla mina gravsymptom också som bortblåsta (och ja jag vet att det inte är riktiga gravsymptom ännu men ändååååå!!), känner mig helt ogravid och känns som noll chans att jag kommer plussa den här månaden. Så knäppt när jag kände mig sååå gravid för bara någon dag sen.. :(

• Sajocawa
    Ankissen skrev 2015-12-28 20:36:11 följande:

Och nu kom mensen! Känns döskönt bara för att det blev dag 28 ändå och då funkar jag som jag ska. :)

Nä, vad trist. Men vad skönt att du kan hitta något positivt med det i alla fall, det behövs för att man ska orka månad efter månad. Hoppas på nästa gång!
  • pannkakan87

Mina gravsymptom har allra först varit svullen mage redan fem dagar innan bim. Sen har jag haft yrsel, varit kissnödig och varit andfådd. Molvärken började också runt fem-sex dagar innan bim. Känns ungefär som älvärk. Trött har jag varit oxå. Somnat mycket i soffan. Har inte känt ett dugg i brösten men det gjorde jag inte förra gången heller.

Håller tummarna för er sista här nu i tråden!<3
  • pannkakan87
    Sajocawa skrev 2015-12-28 20:49:28 följande:

Nu är alla mina gravsymptom också som bortblåsta (och ja jag vet att det inte är riktiga gravsymptom ännu men ändååååå!!), känner mig helt ogravid och känns som noll chans att jag kommer plussa den här månaden. Så knäppt när jag kände mig sååå gravid för bara någon dag sen.. :(

Hoppas hoppas!! När blir det test?
  • Sajocawa
    pannkakan87 skrev 2015-12-28 20:59:55 följande:
    Hoppas hoppas!! När blir det test?
    På onsdag ( äl+9) ska jag testa. Då plussade jag svagt förra gången. Är det negativt tar jag nog ändå ett dagen efter för o veta vad jag kan skåla med på nyår. BIM på torsdag.