• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Symetrical
    Ankissen skrev 2015-12-28 09:54:36 följande:

Fortfarande ingen mens, bim igår.

Gud så spännande! När blir det test då?
  • Veli9090

God morgon.

Idag tog jag ett test som visade två streck, men det strecket som visar att man är gravid är åt fel håll?!? Har detta hänt någon mer? Använder mig av testlagrets stickor!

• Ankissen
    Symetrical skrev 2015-12-28 09:56:30 följande:

Gud så spännande! När blir det test då?

Typ i kväll eller i morgon bitti om inte mensen kommer först... ;)
  • Symetrical
    Veli9090 skrev 2015-12-28 09:58:11 följande:

God morgon.

Idag tog jag ett test som visade två streck, men det strecket som visar att man är gravid är åt fel håll?!? Har detta hänt någon mer? Använder mig av testlagrets stickor!

Verkar vara fel på testet. Ta ett nytt, är mitt råd.
  • Sajocawa
    Veli9090 skrev 2015-12-28 09:58:11 följande:

God morgon.

Ser bara ut som färgrester som fastnat liksom.. Det är i alla fall inte ett positivt resultat. Men man vet ju aldrig om det är fel på det heller så ta ett nytt :) vilken dag är du på? :)
  • Veli9090
    Symetrical skrev 2015-12-28 10:40:30 följande:
    Verkar vara fel på testet. Ta ett nytt, är mitt råd.
    Okej tack snälla för att du kollade :)
  • Veli9090
    Sajocawa skrev 2015-12-28 10:46:11 följande:
    Ser bara ut som färgrester som fastnat liksom.. Det är i alla fall inte ett positivt resultat. Men man vet ju aldrig om det är fel på det heller så ta ett nytt :) vilken dag är du på? :)
    Tack för att du kollade :) jag tror att jag har bim i morgon, men är nästan 100 på att min ÄL var 2-4 dagar sen, så då är jag antingen på bim -3 eller till och med bim -5, tar ett nytt test om någon dag :)
  • Sajocawa
    Veli9090 skrev 2015-12-28 10:59:50 följande:
    Tack för att du kollade :) jag tror att jag har bim i morgon, men är nästan 100 på att min ÄL var 2-4 dagar sen, så då är jag antingen på bim -3 eller till och med bim -5, tar ett nytt test om någon dag :)
    Okej, ja då kan det ju vara för tidigt, oavsett om du är på BIM-1, det är ju ändå ingen garanti att plussa då för att många andra gör det. Håller tummarna!
  • lilla gumman 85

Hmm.. Alla mina grav.symtom är som bortblåsta efter mitt negativa test igår. :-/ Ingen mens på ingång i alla fall vad det verkar.. Börja tvivla på att jag har räknat rätt på dagarna.. Kanske inte hade ÄL när jag tror att jag hade det. Min cykel kanske bara flyttat på sig lite. Segt i alla fall att inte veta.

Hur har det känts för er som har plussat? (om ni är kvar i tråden) Har era symtom försvunnit vissa dagar?

Jag har plussat väldigt sent med mina två första barn, inte fören BIM+14 och BIM+8 så är väl bara att vänta och se.