BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hej tjejer!
Hur många är det kvar nu och när har ni BIM? Själv har jag BIM imorgon, spännande!
Hej tjejer!
Hur många är det kvar nu och när har ni BIM? Själv har jag BIM imorgon, spännande!
Jag har känt lite molande värk varje dag + extremt trött + yrsel + lätt till tårar för ingenting och svullen mage.
Brösten känner jag inget i och har inte gjort det vid mina tidigare graviditeter heller för den delen.
Men idag känns det typ inget alls i magen och den känns inte lika svullen längre.
Borde vara i v 4+2 om jag nu skulle vara gravid. Får testa på torsdag igen och se om man får dricka champagne vid tolvslaget eller inte.
Hej :)
Jag är kvar, har bim i morgon den 29/12 eller nyårsafton 31/12.. Tror att jag hade sen ÄL, när jag du bim? :)[/
[quote=76165444][quote-nick]Veli9090 skrev 2015-12-28 22:36:27 följande:[/quote-nick]Hej :)
Jag är kvar, har bim i morgon den 29/12 eller nyårsafton 31/12.. Tror att jag hade sen ÄL, när jag du bim? :)
Hej tjejer!
Hm... konstig blödning blev det... kortvarig och ljusröd... Fyra dagar (knappt) istället för 7-8... Mår lätt illa, sover dåligt, varm, spända bröst, äggstockarna låter, tjejmagen spänd.. kanske läre ta ett test ändå, vad tror ni...?
Jag behöver råd! Min sista ÄL smärta kände jag av den 15 december, den började kännas 9-10 december. Men den 15 gjorde det RIKTIGT ont och sen kände jag inget mer.
I någon dag nu har jag periodvis känt av samma smärta/mensvärk.
Jag är på dag 34-35 i cykeln, lite längre än vanligt men förra månaden hade jag 36 så än är det inom "normal" gränsen. (Oregelbunden mens)
Visar det negativt på Grav test nu så är det kört va? Jag tänker att det kanske borde ha visat plus vid det här laget om det gick vägen?
Jag är osäker på BIM.