mumsan30 skrev 2016-02-13 18:14:37 följande:
Jag har alltid tyckt att veckorna fram till 12 går sakta som bara den.. du kanske ska starta något projekt som upptar mycket av din tid om du vill att dagarna ska gå? Det är ju väldigt inne att virka och sy lapptäcke och dylikt haha!
Jag känner en inre oro för just att få ett ma igen men å andra sidan tänker jag att jag väntar inte missfall, utan jag väntar barn. Går något snett under graviditeten så gör det det även om jag skulle sitta och oroa ihjäl mig under dagarna. Försöker att bara go with The flow precis som en annan också skrev. :)
Jag känner mest att jag har svårt för att hålla detta hemligt! så sjukt svårt! En av mina bästa vänner vet redan och det som är så kul är att vi är i ungefär samma vecka :)
Jo egentligen har jag tusen projekt jag kan sysselsätta mig med, städa förrådet, göra scrapbooking med alla bröllopsbilder som vi snart får,,, eller baka fast är ju sååå trött ha ha
Synd man inte kan sova tills bebisen är född....
Ja hålla de hemligt är svårt, jag kommer nog berätta för en kompis på måndag men ska försöka hålla mig, har en kompis som ska påbörja ivf, hoppas såååå för deras skull, plus hon är en toppenkompis så hade varit roligt o vara hemma tillsammans
När ska ni berätta för fler?