• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Tyret1501

Vill någon starta en Facebook grupp till Malmöiterna eller? X) ingen aning hur man gör!

• orzia1

sök på Fikavänner föräldralediga södra skåne så lägger jag till er.

Alt sök på mig Julia Cederholm o lägg till mig som vän så bjuder jag in er ( ni kan plocka bort mig som vän sen om ni vill)

Har gjort gruppen offentlig men ändrar den sen framöver till priva.. Har jag den privat så kan ni inte söka på den

• Hpe
    LisenB skrev 2016-08-04 07:06:15 följande:

Jag bor i Örebro!

vilken vecka är du i? Jag kan inte riktigt fatta att det är v 30 nästa vecka! Känns så himla nära då på något sätt..

Jag går in i vecka 29 idag! :) det börjar bli riktigt nära nu, inatt somnade jag vid 3, han sprattlade på mina revben fram till dess :P
  • shazmine
    Meriall skrev 2016-08-03 09:48:26 följande:

Ni som köpte britax smile 2, vilka andra vagnar valde ni mellan? Jag tycker att den verkar bra (men har inte svängbara hjul?) men har inte så mycket koll i barnvagnsdjungeln :) Sugen på en cybex priam för den är ju så snygg men så dyr!!

Vi har beställt en Cybex priam lux som vi ska hämta ut i början av oktober. Tyckte att den var allra skönast när vi var i affären och provkörde plus att den var enkel att fälla ihop. Köpte matchande babyskydd också så att det smidigt kan sättas fast på chassit om man vill det Glad
  • orzia1

Vi har köpt en emmaljunga city cross med lila liggdel och grå sittdel

Var lite rea på utgående modeller men inte på liggdelen

• Lillydilly
    shazmine skrev 2016-08-05 14:00:33 följande:

Vi har beställt en Cybex priam lux som vi ska hämta ut i början av oktober. Tyckte att den var allra skönast när vi var i affären och provkörde plus att den var enkel att fälla ihop. Köpte matchande babyskydd också så att det smidigt kan sättas fast på chassit om man vill det

Har också bestä?lt en ursnygg och smidig Cybex Priam Lux sm vi får i början på setember. Det var helt klart den lättaste och smidigaste av de vagnar vi provat. Dyr ja, men andrahandsvärdet på välskötta vagnar av kända märken är ändå rätt högt så man får kanske en slant tillbaka sen. Barnens land gav också 10% på allt när man handlade för mer än 10 000 kr
  • JagOchKulan

58 dagar kvar, de närmar sig sååå snabbt nu. längtar ihjäl Oss:)

Lillan är stark i sina sparkar, men förövrigt så har jag mått bra :)

Hur går de för er andra???

Svar på tråden BF Oktober 2016