Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

BF Oktober 2016

Mattis89 skrev 2016-02-12 09:11:51 följande:

Hur tidigt kan man göra ett tidigt ul? Jag är inteintresserad av vul. Kram

Som jag förstått så kan man göra det väldigt tidigt,men ska man ha ngn chans att se hjärtat så bör man vara i 6+ men många sjukhus vill vänta till v 8+

Jag hoppas ja får UL typ v 7+ vill ej vara för tidig o att de inte ser hjärtat. Blir mer nojig då. Är en jättejobbig väntan men men....
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-12 20:33:39 följande:

Kanske ska starta en annan grupp för det är bara snack om Fb grupp

Jag vill gärna fortsätta skriva här
  • Anonym (orolig)
    nepe skrev 2016-02-12 20:57:20 följande:

Någon mer än jag med hårda bröst? Har aldrig upplevt detta! Mycket värre i högra bröstet också :/

Ja mina bröst är mer spända än under ngn annan graviditet
  • Anonym (orolig)
    Anonym (Nyplussad) skrev 2016-02-12 21:41:04 följande:

Är gravid i V5 tycker magen är väldigt svullen. Andra barnet så kanske därför?drar även in magen på bilderna.

Min mage är också svullen, men å andra sidan så har den varit lite deg/svullen i flera år, har fått en del kommentarer genom åren, åhh grattis osv... nej jag är bara tjock sen förra barnet brukar jag säga

Så nu kommer väl ingen våga fråga mig ha ha

Fin mage oavsett
  • Anonym (orolig)
    Anonym (Ankan112) skrev 2016-02-12 23:13:55 följande:

Jag skriver också gärna här, i alla fall ett tag till ????

Hade väldigt väldigt ljusrosa flytning idag. Blev först orolig. Men det kom inge mer så borde inte behöva oroa mig va?

Tror inte du behöver vara orolig om du inte får ont eller massa blod
  • Anonym (orolig)

Ja denna eviga väntan tills man passerat v 12

• Anonym (orolig)
    emelieB skrev 2016-02-13 00:38:24 följande:

Har fortfarande lite bruna flytningar. Mest imorse när jag vaknade och nu på kvällen en seg/klibbig brun. Oroligt.:( Dock ingen värk eller rött blod.

Hoppas inte det är ngn fara, håller tummarna för dig
  • Anonym (orolig)
    emelieB skrev 2016-02-13 00:48:25 följande:

Tack. Kan behövas.
    Om det är missfall.. När blir resten neg så man vet? Om det är missfall alltså :(

Hos mig så har det varierat från att bli neg innan jag börjat blöda tills att bli neg typ 4 dagar efter jag slutat blöda, verkar inte finnas mkt logik i det,,inte i mina fall
  • Anonym (orolig)
    1234abcd skrev 2016-02-13 02:05:03 följande:

Har en 7 årig dotter sedan tidigare och min man har också en dotter sen tidigare ! Detta blir vårt första gemensamma barn

Vad roligt att det är fler som har lite "äldre barn" Jag har en dotter som är 8 år
    1234abcd skrev 2016-02-13 01:56:36 följande:

Hej allihopa hoppas jag är välkommen ! Fick positivt gravtest idag 2 dagar efter bim , är beräknad 24 oktober enligt appen ????

Välkommen

• Anonym (orolig)
    emelieB skrev 2016-02-13 10:10:59 följande:

Blöder :((((

Lämnar tråden.

Har du fått konstaterat mf? Vissa blöder o allt är bra ändå
Svar på tråden BF Oktober 2016