någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Vad tråkigt med hunden Mollan!
Jag beklagar sorgen efter er hund Mollan. Det är verkligen hemskt när man måste ta förväg av sitt älskade djur. Stor Kram till dig!
Ccilla förstår din oro, ta ett djupt andetag och tänk positivt. Det ska gå bra det här för oss alla! Kram på dig!
Tack tjejer
Nu får vi hoppas på lite + i tråden framöver
Ni är så goa allihop! Klart det kommer gå bra för oss alla! Kram och godnatt
Om ni orkar och vill, kan ni inte skriva vilken Ruvardag ni är på och hur ni mår/känner. Det kanske inte känns ngn skillnad men ändå. Jag är så vansinnigt nyfiken :)
Kram och ha en fin dag.
Gjorde ET förra torsdagen, räknas det som rivardad 1 då eller blir det på fredag?
Om jag räknar fredag som dag 1 så är jag idag på ruvardag 7.
Känner i princip ingenting. Lite ömt i nedre delen av magen ibland men vet inte om det är inbillning. Tidigare i veckan hade jag grymt ont i brösten på natten och molvärk, men det känner jag inte längre, och det var antagligen av lutinus. Nu kanske kroppen har vant sig vid dom. TD 1 mars
Gjorde ET förra torsdagen, räknas det som rivardad 1 då eller blir det på fredag?
Om jag räknar fredag som dag 1 så är jag idag på ruvardag 7.
Känner i princip ingenting. Lite ömt i nedre delen av magen ibland men vet inte om det är inbillning. Tidigare i veckan hade jag grymt ont i brösten på natten och molvärk, men det känner jag inte längre, och det var antagligen av lutinus. Nu kanske kroppen har vant sig vid dom. TD 1 mars
Till mig sa dom att dag ett är dagen efter äggplocket. Så jag är på dag 15. Räknar jag från insättningen så är det dag 11. På dag 20 (på tisdag) är det testdag :) vet inte vad jag känner. Trött och lipig lite som mensvärk, lite blod. Men så är jag ju sjuk med..
Jo tyckte det gick bättre att sätta den när man ligger ner på rygg! Funkade mkt bättre för mig!
Till mig sa dom att dag ett är dagen efter äggplocket. Så jag är på dag 15. Räknar jag från insättningen så är det dag 11. På dag 20 (på tisdag) är det testdag :) vet inte vad jag känner. Trött och lipig lite som mensvärk, lite blod. Men så är jag ju sjuk med..