Ccilla skrev 2016-10-18 20:51:47 följande:
Jobbade i Riksgränsen i min ungdom. Ska vi gå på bio?! Hmm.. 20 mil enkel väg. Haha nä skulle inte tro det! Det är ju väldigt tidskrävande för dig att åka så långt många ggr. MEN guldklimpen finns där framme. Nu kommer det att lyckas för dig! Tyvärr så har jag nte blivit nåt bättre. Snarare sämre..
Ojdå ja det är ju tråkigt när det känns att det går åt fel håll. Som att inte allt detta med fertiliteten är illa/jobbigt nog!
Ja så högt upp som riksgränsen bor jag inte. Och oftast har jag allt annat inom räckhåll. Trivs här och kommer nog alltid bo här. Men när det kommer till sjukvården, så bor man på jävligt fel ställe! Speciellt när det kommer till specialvård som tex ivf. Det är långa avstånd och mkt tidskrävande när man måste vara ledig så mkt från jobbet. Bara hoppas belöningen kommer så det har vart värt allt!
Nu väntar jag på kliniken skall ringa. Cystan var kvar. Dålig tillväxt på blåsorna på den sidan. På höger fanns ett 15 tal, dock väldigt varierande stl på dom då vi får se vad dom säger!