• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-11-11 11:32:10 följande:

Om detta går enligt plan, så blev eran bröllopsdag även en lyckodag för oss! I morse fick vi ett fint plus på testet!

Känns dock svårt att vara glad. Känns svårt att ens skriva det här för det känns som att glädjen ändå snart rycks bort som tidigare! Känns Att det är otur att berätta om det! Vill vara glad, så där som man ska vara när man väntat så länge. Men kan inte! Så orolig så jag mår illa!

Åh em sån underbar nyhet! Det kommer att gå superbra ! Ta en dag i taget. Kram!
  • engsan
    Mariana79 skrev 2016-11-12 08:02:49 följande:
    Åh em sån underbar nyhet! Det kommer att gå superbra ! Ta en dag i taget. Kram!
    Tack så mkt! Ska verkligen försöka! Kram
  • engsan

Alltså jag tror det är kört!
    Brösten har slutat ömma. När jag tog progrestoronet nu på morgonen kom det ut bruna rester! Så länge fick man vara glad!

Vet att det kan komma lite brunt, men jag vet ju sedan tidigare att avtagna symptom och blödning inte är en normal graviditet för mig!

Känns hopplöst! Tror det ska mkt till för att detta ska ha gått bra! :(

• MoM11

Usch vad jobbigt för dig engsan, hoppas att det står bra till trots allt! Håller tummarna!

• Ccilla
    engsan skrev 2016-11-15 07:13:37 följande:

Alltså jag tror det är kört!

Brösten har slutat ömma. När jag tog progrestoronet nu på morgonen kom det ut bruna rester! Så länge fick man vara glad!

Vet att det kan komma lite brunt, men jag vet ju sedan tidigare att avtagna symptom och blödning inte är en normal graviditet för mig!

Känns hopplöst! Tror det ska mkt till för att detta ska ha gått bra! :(

Nej så tråkigt! Hoppas verkligen du har fel! Man kan ju blöda ändå men jag förstår dig. Försök att tänka positivt tills motsatsen är bevisad. Kram till dig!
  • Mariana79
    Ccilla skrev 2016-11-15 17:25:03 följande:

När beräknar du komma igång igen mariana79?

Jag vet faktiskt inte.. det beror på vad läkaren säger gällande min vikt. Tänkte ringa nästa vecka och boka in en träff igen för att se vad jag måste göra för att komma vidare.. hur står du själv i processen?
  • Ccilla
    Mariana79 skrev 2016-11-15 17:48:08 följande:
    Jag vet faktiskt inte.. det beror på vad läkaren säger gällande min vikt. Tänkte ringa nästa vecka och boka in en träff igen för att se vad jag måste göra för att komma vidare.. hur står du själv i processen?

Det blir i januari har jag tänkt. Hoppas att det ska funka för mig. Kan inte dra ut på det hur länge som helst. Jag blir ju tyvärr inte yngre!
  • Ccilla
    Ccilla skrev 2016-11-15 18:22:53 följande:
    Det blir i januari har jag tänkt. Hoppas att det ska funka för mig. Kan inte dra ut på det hur länge som helst. Jag blir ju tyvärr inte yngre!

Men har dom sagt att du måste gå ner i vikt? Vad ska man ligga på för vikt för att dom ska vara nöjda? Jag ligger på fetma enligt BMI..
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?