någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hej tjejer
Jag läser fortfarande tråden ibland och vill bara säga grattis engsan! Jag förstår din oro men hoppas det går vägen nu.
Jag fick mina två barn för en månad sen och är såå tacksam för att det gick vägen till slut efter alla år av misslyckande. Jag vill sprida lite hopp och önska er alla lycka till. Kämpa på oc kram allihop <3
Hej tjejer
Jag läser fortfarande tråden ibland och vill bara säga grattis engsan! Jag förstår din oro men hoppas det går vägen nu.
Jag fick mina två barn för en månad sen och är såå tacksam för att det gick vägen till slut efter alla år av misslyckande. Jag vill sprida lite hopp och önska er alla lycka till. Kämpa på oc kram allihop <3
Det blev en av varje :D
Kom ihåg engsan att så här tidigt betyder inte symtomen så mkt, och vi har ju använt hormoner i alla dess former så man vet ju inte till slut vad som är vad. När det äntligen funka för mig så kände jag ingenting!
Jag hade ju plusset men trodde absolut inte att båda fäst för alla säger ju att man ska känna så mkt speciellt med 2.
På mitt 1:a ul så fick jag en chock att där var två. Jag gick och väntade på missfall hela tiden eftersom jag inte hade några symtom men det gick ju vägen!
Önskar dig alla lycka
Det blev en av varje :D
Kom ihåg engsan att så här tidigt betyder inte symtomen så mkt, och vi har ju använt hormoner i alla dess former så man vet ju inte till slut vad som är vad. När det äntligen funka för mig så kände jag ingenting!
Jag hade ju plusset men trodde absolut inte att båda fäst för alla säger ju att man ska känna så mkt speciellt med 2.
På mitt 1:a ul så fick jag en chock att där var två. Jag gick och väntade på missfall hela tiden eftersom jag inte hade några symtom men det gick ju vägen!
Önskar dig alla lycka
Tack detsamma:) Man får inte ha nåt lockande gott hemma..
Nej det har inte kommit nå mer! Bara vänta och se!
Hej tjejer
Tack Mariana :)
Kämpa på och lycka till, jag tänker på er och håller tummarna <3
Här är läget lite knepigt.. testade ett gravtest igår (billiga tester) och fick ett uber svagt streck.. det syns men ändå inte.. alltså mega svagt.. men jag testade gravsticka idag som man har i fertlitetsmonitorn och den sa inte gravid... jag har även fått lite blod på pappret vid ett tillfälle i går och idag... jag har haft lite ont i brösten fram till igår.. så det är kanske ett tidig mf igen eller så visar det billiga gravtestet fel... det återstår att se vad det blir av detta... men faan så jobbigt det är denna kamp mellan hopp och förtvivlan hela tiden!
Engsan, hur går det för dig?