BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Jag vet inte! Tips? Ditt första med va? Jag har berättat för min lärare bara. Pluggar YH och har haft ångest över skolan men hon tog bort den ångesten så nu är det bara fritt fram. Vill berätta för mamma och pappa här näst, men är i v 5 så känns lite tidigt. Tycker det är lite svårt med alkoholen, det är ju då folk misstänker att man är gravid för man dricker alkoholfritt. Sist sa jag att jag va sjuk.
Har berättat enbart för min mamma, i och med att jag fick missfall sist så tänker vi nog vänta tills v12 eller 13 om man kan hålla sig så länge ;) Ska börja på ett jobb nu som timanställd och i sommar så vet inte om jag ska prata med chefen. Har jobbat där förut så är ju inte ny så men man känner ju sig lite nervös inför sånt med :) Ja jag är med vecka 5 idag eller 4+0 idag så är ju ganska tidigt. Ja det kan jag tänka mig att det är svårt att veta vad man ska göra för att undvika att folk märker ;) Jag själv har aldrig varit någe intresserad av alkohol så avstår jag så är det ingen som kommer att blir fundersamma :) När var du beräknad?????
Hejsan svejssn! Hoppar in här hos er, pulsade nu ikväll, men Ska verkligen dubbelkolla i morgon bitti eller senare ikväll
Kan knappt tro det, sambon å jag har två missfall i ryggen så man vågar ju inte direkt njuta å ha ha de gött men men, tredje gången gilt får vi hoppas på:D
Har berättat enbart för min mamma, i och med att jag fick missfall sist så tänker vi nog vänta tills v12 eller 13 om man kan hålla sig så länge ;) Ska börja på ett jobb nu som timanställd och i sommar så vet inte om jag ska prata med chefen. Har jobbat där förut så är ju inte ny så men man känner ju sig lite nervös inför sånt med :) Ja jag är med vecka 5 idag eller 4+0 idag så är ju ganska tidigt. Ja det kan jag tänka mig att det är svårt att veta vad man ska göra för att undvika att folk märker ;) Jag själv har aldrig varit någe intresserad av alkohol så avstår jag så är det ingen som kommer att blir fundersamma :) När var du beräknad?????
Hejsan svejssn! Hoppar in här hos er, pulsade nu ikväll, men Ska verkligen dubbelkolla i morgon bitti eller senare ikväll
Kan knappt tro det, sambon å jag har två missfall i ryggen så man vågar ju inte direkt njuta å ha ha de gött men men, tredje gången gilt får vi hoppas på:D
Hehe tack:D
Grattis i förskott! :D
ja men jag vill med berätta men är rädd för missfall, tror dock det är bra att berätta för sin närmsta vän för om man får missfall kan det vara skönt att prata med någon annan än sin partner. Pratar med mamma om allt verkligen annars men detta känns av någon anledning jobbigt att berätta. Hur kände du av missfallet förra gången? Och du skrev att det var fler år sedan, har du inte lyckats bli gravid igen eller tog ni bara avstånd från barn så länge? :)
Jag har kollat flera olika beräkningar/uträkningar. Från den 26e dec till 3 januari. Gravidappen jag har nu säger 31a dec. Av alla tider på året så har man alltid tänkt att man inte vill ha just då och så blir det så. Haha sjukt
Jag har bim om 7 dagar och hoppas på ett pluss och då hoppas jag på att också vara aktiv i denna gruppen! Vi får hålla tummarna för mig.
Halloj! Hoppar också in här! Plussade nu ikväll igen, ÄNTLIGEN! Förhoppningsvis andra barnet, har en fullt frisk och sprallig liten pojke på 10 månader här hemma nu. Men har också 2 missfall och 1 utomkveds bakom mig.
Men positiva tankar <3
Tycker själv familjeliv är lite bökigt. Finns det intresse för en helt sluten/hemlig Facebook grupp. Har det med sonen som vi haft sedan vi alla plussade och det är jättemysigt att följas åt! (någon kanske redan tagit upp det, har inte läst igenom hela tråden :))